آخرین خبر

سیستم عجیب و غریب دریافت کارت دعوت جشن خانه موسیقی!

آوای ایرانیان: جشن هفدهمین سال تاسیس خانه موسیقی روز دهم مهرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان؛ مراسم اختتامیه جشن هفدهمین سال تاسیس خانه موسیقی، شنبه ۱۰مهر ماه با معرفی دوسالانه آلبوم برتر، تجلیل از پیشکسوتان موسیقی و اجراهایی از موسیقی‌های مختلف در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این مراسم در حالی برگزار میشود؛ که کارت دعوت مراسم جشن هفدهمین سال تاسیس خانه موسیقی، از روز شنبه ۳ مهرماه در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت که علاقه‌مندان می‌توانند از روز شنبه ۳ مهرماه با مراجعه به ساختمان خانه موسیقی در خیابان فاطمی این کارت‌ها را دریافت کنند.

 اعضای خانه موسیقی می‌توانند با در دست داشتن کارت معتبر عضویت به ساختمان فاطمی مراجعه کنند و کارت ورود به مراسم را دریافت نمایند.

خانه موسیقی، با اعلام روشی عجیب در خصوص نحوه حضور هنرمندان در جشن خانه موسیقی اعلام کرده است که به دلیل محدودیت بلیط‌ها  اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر به خانه موسیقی برای دریافت بلیط مراجعه کنند که این روش عجیب مسلما موجب حضور نیافتن بسیاری از هنرمندان مطرح موسیقی خواهد شد، زیرا بسیاری از آنان به گمان دعوت رسمی شان از سوی مسئولین خانه موسیقی، برای حفظ شان خود برای دریافت کارت دعوت جشن خانه موسیقی آن هم بصورت رقابتی حضور نخواهند یافت.

نشانی ساختمان فاطمی: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک ۲۷

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سیستم عجیب و غریب دریافت کارت دعوت جشن خانه موسیقی!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید