آخرین خبر

اجاره تالار وحدت برای رونمایی از خودروهای لوکس + عکس

آوای ایرانیان: تنها تالار استاندارد موسیقی کشور برای رونمایی از مراسم خودروهای یک شرکت خودروسازی خارجی اجاره داده شد!

به گزارش آوای ایرانیان، مراسم رونمایی از خودروهای جدید یک شرکت خودروسازی؛ امروز در تالار وحدت برگزار شد. این در حالی است که تالار وحدت در حال حاضر بدون مدیریت و به سرپرستی علی‌اکبر صفی‌پور (مدیر بنیاد رودکی) اداره می‌شود.

تالار وحدت به عنوان قدیمی‌ترین تالار هنری کشور مدت‌هاست درگیر مشکلات بسیاری است. گروه‌ها و هنرمندان بسیاری هستند که برای هر سانس اجرا در این تالار مبالغ هنگفتی را پرداخت می‌کنند و گمنامانی که با پرداخت این مبالغ هنگفت، اعتبار و شانیت بدست می‌آورند. این تالار اخیرا درآمدزایی را از طریق سانس‌های فوق‌العاده‌ نیز دنبال می‌کند تا در اختیار برخی گروه‌های هنری قرار بگیرد. اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد؛ تخریب تدریجی این مکان به عنوان تنها تالار استاندارد موسیقی کشور است و مدیران گذشته تالار هیچ چاره‌ مشخصی برای این معضل نیندیشیده‌اند درعوض با کاربردهای ناصحیح از این تالار مانند برگزاری فروشگاه‌های ساز و راه‌اندازی کافی‌شاپ در محوطه تالار وحدت و امروز اجاره آن به شرکت خودروسازی رنو؛ به دنبال صرفه و سودهای اقتصادی از تنها تالار رسمی و هنری دولتی هستند.

13950704000663_PhotoL

علی‌اکبر صفی‌پور درباره علت برگزاری مراسم رونمایی از خودروهای شرکت خودروسازی رنو در تالار وحدت به خبرنگار ایلنا گفت: من باید جواب بدهم؟! این مربوط به تالار می‌شود و من نباید در این‌باره پاسخگو باشم. از روابط عمومی بخواهید دراین باره پاسخگو باشد.

عمیدی (مدیر روابط عمومی تالار وحدت) نیز گفت: این مراسم به جایگاه هنری تالار وحدت خدشه‌ای وارد نمی‌کند و آن را زیر سوال نمی‌برد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مراسم رونمایی از خودروهای یک شرکت خودروسازی خارجی برنامه هنری است؛ گفت: درحال حاضر نمی‌توانم صحبت کنم ولی معتقدم این مسئله به جایگاه هنری تالار وحدت خدشه وارد نمی‌کند.

13950704000676_PhotoL

اما پری صابری که این روزها تئاتر شمس پرنده را در محوطه کاخ موزه سعدآباد به صحنه برده و پیش از این اجراهای زیادی در تالار وحدت داشته است؛ درباره این اقدام تالار وحدت گفت: همیشه سعی کردم در فضاهایی کار کنم که درگیر بروکراسی‌های اداری نشوم به همین دلیل هم تئاتر شمس پرنده را در فضای آزاد اجرا می‌کنم. روسای مسئول باید تصمیم بگیرند که چه کاری به صلاح خودشان است و چه کاری به نفع هنرمندان. این موضوع از حیطه قدرت من خارج است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجاره تالار وحدت برای رونمایی از خودروهای لوکس + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید