آخرین خبر

تمجید اولیور استون از «اوپنهایمر»

به گزارش آوای ایرانیان برنده اسکار برای فیلم «جوخه»، در رسانه‌های اجتماعی «اوپنهایمر» نولان را یک فیلم کلاسیک جدید دانست و فاش کرد در گذشته مدتی به ساختن فیلمی درباره فیزیکدان نظری و پدر بمب اتمی یعنی جی رابرت اوپنهایمر فکر کرده است.

استون نوشته: تماشای فیلم ۳ ساعته «اوپنهایمر» را که روایت کریستوفر نولان بود تمام کردم. فیلمنامه او لایه لایه و جذاب است. من که با کتاب کای برد و مارتین جی شروین آشنا بودم، یک بار پروژه را رد کردم زیرا نتوانستم به اصل آن راه پیدا کنم. نولان آن را پیدا کرده است.

استون ادامه داد: کار او حیرت‌انگیز و چشم‌نواز است. او مجموعه‌ای از رویدادها را می‌گیرد و آن‌ها را به سیلی از کنش هیجان‌انگیز در تمام دیالوگ‌ها تبدیل می‌کند. هر بازیگری برای من غافلگیرکننده است، مخصوصاً کیلین مورفی، که با آن چشمانش نقش نابغه‌ای مثل اوپنهایمر را کاملا طبیعی بازی می‌کند.

استون در پایان گفت: «اوپنهایمر» یک اثر کلاسیک است که هرگز باور نمی‌کردم در این شرایط ساخته شود. براوو!

استون تنها کارگردان برجسته‌ای نیست که به ستایش حماسه نولان پرداخته است. قبل از اکران «اوپنهایمر» در سینماها، پل شریدر کارگردان و فیلمنامه‌نویس «راننده تاکسی» هم واکنش تحسین‌آمیزی بروز داد و در شبکه‌های اجتماعی فیلم نولان را «بهترین و مهم‌ترین فیلم قرن حاضر» خواند.

شریدر افزوده بود: اگر امسال یک فیلم را در سینما ببینید، باید «اوپنهایمر» باشد.

«اوپنهایمر» با وجود ۳ ساعته بودن و کسب رتبه R، تبدیل به یک فیلم پرفروش باکس آفیس شده و در کمتر از دو هفته اکران از ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمجید اولیور استون از «اوپنهایمر»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید