آخرین خبر

سالار عقیلی: دلدادگی شدید سالار عقیلی به استاد شجریان + عکس

آوای ایرانیان: سالار عقیلی درباره انتشار آلبوم تازه استاد محمد رضا شجریان  به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: بسیارخوشحال هستم که آلبوم شجریان منتشر شد، چون خلاء صدای شجریان در ایران احساس می شد و امیدوارم هر چه سریعتر این استاد بزرگ سلامتی خود را بدست بیاورد.

وی افزود: عاشق استاد شجریان هستم چون با صدای او بزرگ شدم و زندگی کردم و تمام آثارشان را گوش دادم امیدوار هر چه زودتر به موسیقی ایران زمین برگردند چون  مردم به ایشان نیاز دارند.

این خواننده در ادامه با اشاره به فعالیت های خود گفت: کنسرت فردا شب در برج میلاد با ارکستر بزرگ  و بخشی دیگر هم با ارکستر خودم اجرا می شود. قرار است در این کنسرت  قطعاتی که مردم دوست دارند ودرطی این سالها خوانده ام را اجرا کنم و همچنین برخی از آهنگ های ملی ومیهنی را اجرا می کنم. هفته آینده هم در ساری اجرایی خواهیم داشت.

وی در خصوص قطعاتی که قرار است در کنسرت خود اجرا کند توضیح داد: در این کنسرت قطعات آلبوم «از تنهایی گریه نکن »همچنین تعدادی از آهنگ هایی که به عنوان تیتراژ سریال ها ی تلویزیون خوانده شده است اجرا می شود .

عقیلی افزود: اخیرا آلبومم تحت عنوان «از جان ودل» با آهنگسازی نوید دهقان توسط شرکت ایران گام منتشر شد. در حال حاضر هم درگیر ضبط سه قطعه هستم .۴ کار هم دو سال پیش ضبط شده بود قصد دارم به مرور منتشر کنم.

این خواننده در پاسخ به این سوال که نگران لغو کنسرت شهرستان نیستید گفت: ما کنسرت هایی که اجرا می کنیم براساس نظم و قوانین جامعه است و همه مجوز دارند تاکنون بدون مجوز کاری را اجرا نکرده ایم.  ولی نمی دانم چرا بعضی از شهرها کنسرت های مجوز دار را لغو می کنند .

وی افزود: کارهایی را که اکثرا اجرا می کنم ملی و میهنی است که هر هفته به عنوان تیتراژ سریال های مختلف از تلویزیون پخش می شود . امیدوارم کنسرتی که مجوز دارد را دوستان کنسل نکنند .

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سالار عقیلی: دلدادگی شدید سالار عقیلی به استاد شجریان + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید