آخرین خبر

سوگواری شهاب حسینی و حامد بهداد برای امام حسین+ عکس

آوای ایرانیان: نمایش صوتی عاشورایی «هفتاد و سومین نفر» با صدای «شهاب حسینی»، «حامد بهداد» و «بهروز رضوی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%af

حماسه کربلا بخشی جدانشدنی از زندگی شیعیان است، در طول تاریخ هنرمندان مختلف به طرق خاص خودشان سعی در بازسازی این حماسه داشته‌اند تا یاد این بزرگترین حادثه تاریخ شیعه همواره در ذهن مسلمانان و جهانیان باقی بماند، در این میان تعزیه با ترکیبی از موسیقی، نمایش و موضوعی مذهبی از بزرگترین دستاوردهای ایرانیان بوده است که با پیشرفت تکنولوژی راه های بیشتری برای حفظ خاطرات محرم از جمله نمایشنامه و کتاب‌های صوتی به وجود آمد. برهمین اساس «هفتاد و سومین نفر» اثری است در بزرگداشت حماسه کربلا، قصه مظلومیت و رشادت، عطش و خون، آزادگی و جنگاوری، درجه ایمان به خدا و شهادت در راه اوست. کارهای هنری بی شماری در مورد حماسه حسینی صورت گرفته، اما این اثر فضا و ژانری را انتخاب کرده است که فضای کربلا را زنده پیش روی مخاطب قرار می دهد.

کارگردان هنری «هفتاد و سومین نفر» را «رضا اقتصادی» بر عهده داشته است. هنرمندانی همچون «شهاب حسینی»، «بهروز رضوی» و «حامد بهداد» به عنوان صدا پیشه در آن حضور داشته اند و موسیقی «امید روشن بین» نیز به خلق زنده تر فضا کمک شایانی داشته است.

می توانید آلبوم «هفتاد و سومین نفر» را از فروشگاه های فرهنگی سراسر کشور تهیه کنید یا با مراجعه به سایت بیپ تونز به صورت قانونی و با رعایت حقوق هنرمندان آن را قانونی دانلود نمایید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سوگواری شهاب حسینی و حامد بهداد برای امام حسین+ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید