آخرین خبر

امام حسین برای عده‌ای تبدیل به چاه نفت شده است! + عکس

آوای ایرانیان: علی رویین‌تن گفت: « در جامعه‌ای که ربا مصرف می‌شود؛ امام حسین هم برای عده‌ای سواستفاده‌گر تبدیل به چاه نفت می‌شود…!»

علی رویین‌تن در گفت‌وگو با دیباجه از آیین عاشورا و ورود آن به سینما گفت: «اگر بخواهیم به صورت مکتبی نگاه کنیم: هنر نمایشی در ایران به تعزیه و روحوضی تقسیم می‌شود. مردم ایران با توجه به فرهنگ خود یاد گرفته‌اند همراه با تعزیه برای امام حسین سوگواری کنند و در روحوضی‌ها شادی کنند…»

002

کارگردان فیلم «دل‌شکسته» در مورداین فیلم گفت: «به عنوان آدمی علاقمند به فرهنگ کشورم فیلمی ساختم با رنگ و بوی فرهنگم… فیلمی برای مردمم… من یکی از همین مردم هستم و فیلمی ساختم که از فرهنگم تبعیت می‌کند… فیلمی که حس و حال و اندوه تراژدی در آن وجود داشته باشد چرا که «دل‌شکسته» بر پایه حسین بود… زمان ساخت این فیلم حتی یک «واو» را تغییر ندادم و همه‌چیز از قبل آماده و مهیا شده بود. تلاش کرده بودم تا همه‌چیز را آگاهانه به کار ببرم و از ناخودآگاهم استفاده نکنم چرا که ناخوادآگاه را دوست ندارم. جالب است که بدانیم برای این فیلم ۳۰ جلسه دورخوانی کردیم و برای تک‌تک واژه‌ها فکر کردیم و نام حسین و ارادت ما به حسین در آن موج بزند.»

رویین‌تن در مورد فیلم‌های سفارشی که در سینمای ایران و با موضوعات خاص ساخته می‌شود، گفت: «راستش من کفش سفارشی دیده‌ام اما فیلم سفارشی نه! هیچ‌گاه در مورد امام حسین فیلم سفارشی نساخته‌ام و همیشه با اعتماد به دلم و اعتقاداتم کار کردم…»

علی رویین‌تن با انتقاد از سواستفاده از اعتقادات مردم حرف‌هایش را تمام کرد: «در جامعه‌ای که ربا مصرف می‌شود؛ امام حسین هم برای عده‌ای سواستفاده‌گر تبدیل به چاه نفت می‌شود…!»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امام حسین برای عده‌ای تبدیل به چاه نفت شده است! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید