آخرین خبر

سردار آزادی از پوستر جشنواره “مدرسه عشق” رونمایی کرد

آوای ایرانیان: پوستر و تیزر پنجمین جشنواره فرهنگی هنری “مدرسه عشق”  با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج رونمایی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، پوستر و تیزر پنجمین جشنواره فرهنگی هنری “مدرسه عشق” ظهر امروز با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و احمد مداحی، دبیر اجرایی جشنواره در دفتر معاون فرهنگی بسیج رونمایی شد.

سردار آزادی، دبیر جشنواره “مدرسه عشق” در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین(ع) گفت: عنوان جشنواره از بیانات امام خمینی(ره) در سال ۶۷ که فرمودند “بسیح مدرسه عشق است”  الهام گرفته است و این جشنواره در طی برپایی چندین دوره در تلاش بوده است در عرصه بزرگ جنگ نرم به خوبی نقش آفرینی کند.

وی افزود: رسالت اصلی بسیجیان در حوزه های فرهنگی این است که با زبان هنر و ظرفیت بزرگ  هنری که در میان جوانان بسیجی وجود دارد بتواند ارزش های دوران دفاع مقدس و تفکر بسیجی را به نسل آینده انقلاب اسلامی منتقل کند که همین موارد یکی از مهم ترین اهداف برپایی جشنواره مدرسه عشق است.

وی ادامه داد:  از آنجا که در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور آثار بسیار مناسبی به تولید میرسد، جشنواره مدرسه عشق با شناسایی و تقدیر از برگزیدگان به دنبال هویت بخشی، ارزشیابی و ایجاد انگیزه در میان هنرمندان بسیجی پایگاه های مقاومت سراسر کشور است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: از آنجا که  استعدادیابی از مهم ترین اهداف برپایی جشنواره مدرسه عشق است، علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش های اصلی هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، نشر، موسیقی و سرود ، ایده و فعالیت های پایگاهی تا سی ام آذرماه جاری از طریق پایگاه مقاومت بسیج محل زندگی خود به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق ارسال نمایند.

احمد، مداحی، دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق نیز در این مراسم گفت: سال گذشته بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه چهارمین  جشنواره مدرسه عشق ارسال شد و پیش بینی ما این است که امسال بیش از این آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی گقت: علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مدرسه عشق به آدرس MADRESEHESHGH.IR مراجعه کنند، همچنین بزودی با برپایی نخستین نشست خبری پنجمین دوره جشنواره مدرسه عشق توضیحات بیشتری به اهالی رسانه ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره مدرسه عشق(تولیدات فرهنگی، هنری پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور) اوایل اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سردار آزادی از پوستر جشنواره “مدرسه عشق” رونمایی کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید