آخرین خبر

دعوت مهناز افشار از کودکان برای شرکت در یک مسابقه

آوای ایرانیان: مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» به مناسبت شانزدهم مهر روز جهانی کودک، از کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال دعوت کرد در مسابقه بزرگ نقاشی و انشای این پویش شرکت کنند.

به گزارش آوای ایرانیان،این بازیگر سینما که دغدغه کودکان و نوجوانان را دارد با اعلام خبر گفت: از بچه‌های ۷ تا ۱۶ سال دعوت می‌کنیم در مسابقه نقاشی با موضوع «خانواده من» و مسابقه انشا با موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر …»  شرکت کنند. این مسابقه به دعوت عموهای فیتیله‌ای و با هدف شناسایی رویاها و غم‌های احتمالی که کودکان و نوجوانان در خانه‌های خود با آن روبه‌رو هستند، برگزار می‌شود.

افشار با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه سراسری انشا بین کودکان و نوجوانان بیان کرد: در حال حاضر کودکان و نوجوانان بسیاری توسط والدین بی‌صلاحیت خود در معرض انواع آسیب‌ها و مخاطرات هستند و همچنین کودکان و نوجوانانی را می‌شناسیم که با ناملایمات عاطفی مواجه می‌شوند و به نوعی از سوی پدر و مادرشان از نظر عاطفی طرد شده‌اند و متاسفانه این نوع کودکان و نوجوانان در معرض خطرات بزهکاری و بزه‌دیدگی قرار دارند.

سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با تاکید بر اینکه شناسایی بحران‌ها، سئوالات ذهنی و رویاهای بچه‌ها می‌تواند موجب پیشگیری از آسیب‌ها شود، افزود: از آقایان محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن (عموهای فیتیله‌ای) دعوت کردیم با توجه به محبوبیت و مقبولیتی که در میان بچه‌های سراسر ایران دارند، برگزارکننده مسابقه بزرگ زنگ انشا و نقاشی پویش بدسرپرست تنهاتر است، باشند.

افشار همچنین ادامه داد: عموهای فیتیله‌ای از این پیشنهاد استقبال کرده و همراه ما شدند. این دوستان خوبمان موضوع «پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر…» را به عنوان موضوع مسابقه انشا و «خانواده من» را به عنوان موضوع نقاشی مسابقه سراسری انتخاب کردند و از کودکان ۷ تا ۱۶ سال دعوت کردند در این مسابقه شرکت کنند.

اطلاعات تکمیلی و جزئیات برگزاری این مسابقه به زودی در نشستی خبری با حضور مسئولان و سفیران پویش بدسرپرست تنهاتر است، اعلام خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوت مهناز افشار از کودکان برای شرکت در یک مسابقه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید