آخرین خبر

گرامیداشت دنیرو در ترایبکا عقب افتاد/جشن ۸۰ سالگی تحت تأثیراعتصاب

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، رویدادی که برای پاییز امسال و به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد یکی از بنیانگذاران جشنواره ترایبکا تعیین شده بود، دیرتر برگزار می‌شود.

 

جشنواره ترایبکا جشن «دنیرو کان» خود را که به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد رابرت دنیرو، یکی از بنیانگذاران جشنواره قرار بود در ماه سپتامبر برگزار کند، به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان و بازیگران تا آوریل ۲۰۲۴ به تعویق انداخت.

 

این رویداد برای ۲۹ سپتامبر تا اکتبر تعیین شده بود که کمی بیش از یک ماه از هشتادمین سالگرد تولد دنیرو فاصله داشت. رابرت دنیرو امروز پنجشنبه ۱۷ آگوست ۸۰ ساله می‌شود.

 

در بیانیه‌ای که دیروز چهارشنبه منتشر شد، جشنواره اعلام کرد تصمیم گرفته ادای احترام به دنیرو و مجموعه آثارش را به دلیل ۲ اعتصاب ادامه دار در زمان تعیین شده برگزار نکند.

 

«دنیرو کان» جدیدترین رویدادی است که به دلیل اعتصاب دوگانه که بر اخلال روند تولید فیلم و تلویزیون تاثیر زیادی گذاشته، به تعویق می‌افتد. هفته پیش جوایز امی ۲۰۲۳ تا ژانویه به تعویق افتاد. بسیاری از رویدادهای مرتبط با اولین اکران فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی نیز تحت تأثیر این ۲ اعتصاب قرار گرفتند، زیرا طبق قوانین اعتصاب بازیگران نمی‌توانند برای تبلیغ کارهای انجام شده برای استودیوها و پخش کننده‌های عضو اتحاد تهیه‌کنندگان (AMPTP) حضور پیدا کنند.

 

در همین حال جشنواره‌های فیلم پاییزی ونیز، تلوراید، تورنتو و نیویورک همچنان قرار است فیلم‌های جدید متعددی را به نمایش درآورند و آکادمی روز سه‌شنبه اعلام کرد که به جمع‌آوری کمک‌های موزه آکادمی در جشن موزه امسال ادامه می‌دهد.

 

در برنامه «دنیرو کان» که در شب افتتاحیه جشنواره ترایبکا در ماه ژوئن اعلام شد، گفته شد این رویداد شامل نمایش فیلم، گفت‌وگوهای میزگردی، اجراهای موسیقی، اینستالیشن‌های همه جانبه و بازآفرینی مجموعه‌های فیلم نمادین دنیرو را شامل می‌شود. انتظار می‌رفت دنیرو و همبازی‌ها و همکارانش در این جشن در استودیو اسپرینگ نیویورک شرکت کنند. برنامه مفصل این رویداد قرار بود تا پیش از پایان تابستان اعلام شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گرامیداشت دنیرو در ترایبکا عقب افتاد/جشن ۸۰ سالگی تحت تأثیراعتصاب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید