آخرین خبر

آغاز نوحه خوانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ + عکس

آوای ایرانیان: رضا صادقی از خوانندگان با سابقه موسیقی پاپ، امسال نیز همانند سال‌ها گذشته در جنوب کشور برای هموطنانش نوحه‌خوانی می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، رضا صادقی در ابتدا مدیحه سرایی اهل بیت را اولین افتخار زندگی‌اش عنوان کرد و در خصوص انتشار قطعه ای پیشکش به حضرت عباس (ع) گفت: قطعه امیر کائنات در وصف حضرت عباس است و حضرت عباس برای یک باور راسخ درونی خود چنان کار بزرگ و ارزشمندی را به ارمغان آورد. داستان حضرت عباس فقط نقل دست و مشک و آب نبود و به نظرم حضرت عباس الماس بود.

وی همچنین افزود: در شهر بندرعباس و به خصوص در محله قدیمی‌مان «شیر اول» یک مسجد وجود دارد که پدرم در آنجا متولد شده.در آنجا چیزی به اسم رضا صادقی که اسمش بر جلد مجله‌ها است وجود ندارد،من آنجا استکان می‌شورم، قاشق می‌شورم، چای می‌دهم و در نهایت نوحه سرایی می‌کنم.

بحر طویل یکی از شیوه‌های اجرایی است که رضا صادقی را به خود جذب کرده تا یکی از نوحه‌هایش را به این شیوه بخواند. صادقی در این خصوص نیز گفت: بحرطویل یکی از نوحه‌هایی است که وقتی گوش می‌دهید احساس می‌کنید یک پدر به دردو دل‌ها و خواسته‌های دخترش گوش می‌دهد.

وی در پایان تشریح کرد: «وقتی به وقایع کربلا فکر میکنم قلبم درد می‌گیرد، افتخار می‌کنم اینه که برای کسی که الگوی خوبی‌ها و آزادمردی است و پای همه چیز مانده و برایضش اتفاقات ممکنه اهمیتی ندارد،نوحه بخوانم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز نوحه خوانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید