آخرین خبر

فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی به تدوین رسید/۳هزار ساعت فیلم

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از ورایتی، الکس بودِن تهیه کننده تایید کرد که فیلمبرداری «مسیر باد» ترنس مالیک به پایان رسیده و این کارگردان از این بابت بسیار خوشحال است.

«مسیر باد» ترنس مالیک روایتی از چند بخش از زندگی عیسی مسیح است که با حضور گزا روریگ، مارک رایلنس، جوزف فاینس، بن کینگزلی و ماتیاس شوئنارتز ساخته شده است.

بودن گفته این فیلم مدتی است در اتاق تدوین است و با پایان فیلمبرداری آن، کار تدوین شروع شده است.

وی درباره این فیلم گفت: ما بازیگران شگفت‌انگیزی داریم و این یکی دیگر از پروژه‌های ترنس مالیک است که این بار در چندین کشور مختلف فیلمبرداری شده است. از نظر تولید، این فیلم یک دستاورد بسیار خارق‌العاده است.

در این فیلم بخش‌های گوناگونی از زندگی مسیح بر اساس روایت‌های انجیلی تصویر شده است. فیلمبرداری این فیلم در شهر آنزیو ایتالیا در ژوئن ۲۰۱۹ آغاز شد و ماه بعد در ایسلند ادامه یافت.

گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است.

متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.

۲ سال پیش اعلام شد النی کاریندرو آهنگساز یونانی که موسیقی بسیاری از فیلم‌های تئو آنجلوپولوس را ساخته است، موسیقی این فیلم را می‌سازد.

هنوز هیچ اطلاعیه دیگری درباره این فیلم وجود ندارد.

«مسیر باد» دهمین فیلم بلند ترنس مالیک است. «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)، «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱۸) دیگر فیلم‌های وی هستند.

بودِن که تهیه کننده فیلم «اطلس ابر» واچوفسکی و سریال «حس ۸» هم بود که دومی در ۱۷ شهر و کشور مختلف از ۵ قاره فیلمبرداری شد، رئیس انجمن تولید فیلم بریتانیا بود و به تازگی پس از ۴ سال حضور در این نقش از سمت خود کناره‌گیری کرده ولی در هیات مدیره باقی مانده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی به تدوین رسید/۳هزار ساعت فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید