آخرین خبر

آغاز “شهرزاد 2” با جدال “قباد” و “عمه بلقیص” با حضور رضا کیانیان + عکس

آوای ایرانیان: طی روز‌های گذشته فصل دوم «شهرزاد» با حضور بازیگران اصلی این مجموعه همچون ترانه علیدوستی و شهاب حسینی کلید خورد و رضا کیانیان نیز در پشت صحنه این سریال حاضر شد.

 

%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af

 به گزارش آوای ایرانیان،  مجموعه «شهرزاد» که در ساخت قسمت اول خود مخاطبان زیادی را پیدا کرد مدتی است فصل دوم را کلید زده‌اند.

فصل دوم این مجموعه به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی طی روز‌های گذشته در تهران کلید خورد. در اولین پلان های فصل دوم شهرزاد شهاب حسینی در مقابل دوربین قرار گرفت. این در حالی است که ترانه علی‌دوستی نیز در صحنه حاضر بود. عبدالله اسکندری طراح چهره پردازی، مجید میرفخرایی مدیرهنری این پروژه هستند

در فصل دوم شهرزاد بازیگرانی جدیدی همچون چون رویا نونهالی و امیر جعفری نیز به گروه پیوستند. بر اساس شنیده‌های فارس طی روز‌های اخیر زمانی که عوامل سازنده در منزل بزرگ‌آقا مشغول به فیلمبرداری‌های پلان مربوطه که در ارتباط با این کاراکتر بودند رضا‌کیانیان در پشت صحنه آن حاضر شده و با کارگردان این مجموعه حسن فتحی صحبت‌هایی نیز داشته است.

در روزهای اخیر بازداشت محمد امامی یکی از سرمایه‌گذاران سریال شهرزاد باعث بوجود آمدن حواشی تازه‌ای برای این سریال شده است.

آنچه که از داستان فصل دوم در خبرها آمده این است که ماجرا از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید تا اینکه … .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز “شهرزاد ۲” با جدال “قباد” و “عمه بلقیص” با حضور رضا کیانیان + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید