آخرین خبر

«دختری در قطار» با ۲۴ میلیون دلار در صدر + عکس

آوای ایرانیان: فیلم «دختری در قطار» با بازی «امیلی بلانت» با ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رده نخست پرفروش‌ترین فیلم را ازآن خود کرد. فیلم «تولد یک ملت» با فروش ۷ میلیون دلاری همچنان در فروش ناموفق است.

خبرگزاری فارس: «دختری در قطار» با ۲۴ میلیون دلار در صدر هالیوود

 به گزارش آوای ایرانیان، «دختری در قطار» با بازی امیلی بلانت با ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در جایگاه نخست، «خانم دوشیزه پرگرین برای کودکان خاص» با ۱۵ میلیون دلار در رده دوم و « افق آبهای عمیق» با ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در رده سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا جای گرفتند.

فیلم «دختری در قطار» با ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش در ۳۱۳۳ سالن سینما در هفته گذشته در صدر ایستاد. اما فروش ناامید کننده «تولد یک ملت» از «نیت پارکر» با ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار در ۲۱۰۵ سالن سینما این فیلم با موضوع برده‌داری را در جایگاه ششم قرار داد.

البته توفان «متیو» که فلوریدا، جورجیا و کارولینا را درنوردید بر کاهش آمار فروش بلیط سینماهای آمریکا تاثیر گذاشت. همچنین مناظره دوم ترامپ و کلینتون که با افشای اظهارات توهین‌آمیز ترامپ نسبت به زنان همراه بود نیز بر کم شدن تعداد سینماروها اثرگذار بود.

فیلم‌های «هفت شکوهمند» با ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، «لک‌لک‌ها» با ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار، «تولد یک ملت» با ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار، «دبیرستان بدترین سال‌های عمرم» با ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار، «سالی» با ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار، «مغز متفکر یا طراحان اصلی» با ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار، و «ملکه کت‌وی» با ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم پرفروش‌ترین فیلم‌های جدول باکس‌آفیس این هفته قرار گرفتند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«دختری در قطار» با ۲۴ میلیون دلار در صدر + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید