آخرین خبر

«کرید ۴» به کارگردانی مایکل بی جردن می‌آید

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از ورایتی، ایروین وینکلر، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «کرید» فاش کرد که چهارمین فیلم «کرید» در دست ساخت است و مایکل بی جردن کارگردانی آن را انجام می‌دهد.

جردن اولین تجربه کارگردانی خود را با «کرید ۳» که در دنیای فیلم‌های «راکی» می‌گذرد، ثبت کرد. وی همچنین در آن فیلم در نقش قهرمان سنگین وزن آدونیس کرید جلوی دوربین رفت. قسمت سوم که اوایل امسال اکران شد، با فروش ۵۸ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش، رکوردشکن فیلمی با موضوع بوکس شد و گیشه را شگفت‌زده کرد.

جردن اولین بار سال ۲۰۱۵ در «کرید» در نقش آدونیس ظاهر شد و پس از آن سال ۲۰۱۸ در فیلم دوم ظاهر شد. سیلوستر استالونه در ۲ قسمت اول «کرید» نقش خود را در نقش راکی بالبوآ تکرار کرد و در نقش مربی آدونیس، پسر رقیب سابقش آپولو کرید (کارل ودرز) ظاهر شد. «کرید ۳» اولین فیلم از این مجموعه بود که بدون حضور استالونه ساخته شد.

پیشتر گفته شده بود که جردن و آمازون در حال مذاکره هستند تا در سینما و تلویزیون «کرید» را گسترش دهند، اما خبری درباره پروژه‌هایی که مورد بحث قرار گرفتند منتشر نشد و تنها اخبار داخلی این بود که بحث بررسی احتمالات برای سرمایه‌گذاری پس از خرید ام‌جی‌ام توسط آمازون در جریان است.

وینکلر گفت: ما در حال برنامه‌ریزی برای ساخت «کرید ۴» هستیم یعنی در حال ساخت است و فکر می‌کنیم یک داستان واقعا خوب و یک طرح واقعا خوب داریم. وی اضافه کرد که برنامه‌های ساخت این فیلم به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان به تعویق افتاد، اما احتمالا سال آینده پیش تولید شروع می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«کرید ۴» به کارگردانی مایکل بی جردن می‌آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید