آخرین خبر

تورج شعبانخانی : همیشه الگوی دیگران بوده ایم اما امروز اینگونه نیست!

آوای ایرانیان: تورج شعبانخانی گفت: در حال حاضر جوانان به سمت موسیقی راک و رپ کشیده شده اند، کارهایی که اصلا ایرانی نیست، زیرا ما نمی توانیم موسیقی خوبمان را با شرایط موجود ارائه دهیم. همیشه ما الگوی دیگران بودیم ولی امروزه به این شکل نیست!

تورج شعبانخانی آهنگساز و تنظیم کننده عرصه موسیقی پاپ در گفتگو با ایسکانیوز در مورد وضعیت موسیقی امروز گفت: شرایط نامناسبی است زیرا با وجود آماده بودن آلبوم خود و هزینه هائی که صرف تهیه این آلبوم کرده ام به خاطر موقعیت بد بازار کنونی نمی توان کار را منتشر کرد. اگر وضعیت من به این شکل است وای به حال جوانان. آدم هائی که در گذشته روی اصول کار کردند در حال حاضر بلاتکلیف هستند، نه می توانند کارشان را ارائه کنند و نه می توانند دست از فعالیت بردارند، زیرا زندگی شان از این راه می گذرد.

وی افزود: در حال حاضر جوانان به سمت موسیقی راک و رپ کشیده شده اند. کارهایی که اصلا ایرانی نیست، زیرا ما نمی توانیم موسیقی خوبمان را با شرایط موجود ارائه دهیم.همیشه ما الگوی دیگران بودیم ولی امروزه به این شکل نیست.

او درباره عملکرد آهنگسازان در جریان موسیقی امروز گفت: ما باید در فضای موسیقی پاپ ایران نظر بدهیم زیرا اکثرا جوانان با توجه به محیط و مخاطبان فعالیت می کنند، البته نباید فراموش کرد ما چند سال از موسیقی محروم بودیم و در حال حاضر موسیقی بهتر در ایران شکل گرفته است.

شعبانخانی در پایان در مورد چشم انداز موسیقی پاپ ایران گفت: باید با چنگ و دندان شرایط را حفظ کنیم و نگذاریم بازار به خطا جلو برود. همچنین مسئولان محترم هم باید در بهتر شدن این روند کمک کنند.در حال حاضر فقط آهنگسازی خواننده های جوان را انجام می دهم و اصلا از شرایط فعلی بازار موسیقی راضی نیستم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تورج شعبانخانی : همیشه الگوی دیگران بوده ایم اما امروز اینگونه نیست!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید