آخرین خبر

درب حامیان پیشکسوتان هنر تخته شد! + عکس

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-10-15 08:35:48Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

آوای ایرانیان: مأموران شهرداری تهران، ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت را پلمب کردند.
عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه با تأیید این خبر بیان کرد: در حال حاضر مأموران شهرداری پشت در ساختمان هستند و ما در حال جمع کردن وسایل خود هستیم تا از ساختمان خارج شویم.
او گفت: حدود دو ماه است که به ساختمان جدیدی منتقل شده‌ایم که این ساختمان از طرف دولت برای هنرمندان پیشکسوت خریداری شده و از آنجا که متعلق به حدود ۵۰ سال قبل است، تعمیراتی را در آن از تأسیسات و برق گرفته تا بهینه‌سازی فضا انجام دادیم که در این باره مکاتباتی هم با شهرداری منطقه داشتیم و درخواست مجوز کرده بودیم.
او افزود: برای اقداماتی که انجام می‌دادیم با توجه به هماهنگی‌هایی که انجام شده بود مشکلی وجود نداشت تا اینکه امروز ۲۴ مهر ماه عده‌ای از شهرداری آمدند و پس از گرفتن یکسری عکس رفتند و سپس در بازگشت با یک تیم پلمپ آمدند.
عظیمی با اشاره به بازدید احمد مسجدجامعی و صحبت‌هایی که با عبدالحسین مختاباد (از اعضای شورای شهر تهران) انجام شده است، گفت:‌ شورای شهر تهران از روند کار دیدن کرده بودند و حتی قول حمایت و کمک را هم دادند. در این راستا تماسی هم با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران داشتند تا آقای علیزاده برای فعالیت‌های ما کمک کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “درب حامیان پیشکسوتان هنر تخته شد! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید