آخرین خبر

بازیگر شهربانو از تاثیر انگیزشی جشنواره‌ها می‌گوید

به گزارش آوای ایرانیان، سامان صفاری، بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص جشنواره فیلم شهر گفت: من علاوه بر فیلم سینمایی «شهربانو» در مجموعه تلویزیونی «خانه امن» و در سریال «سرجوخه» ایفای نقش کرده‌ام که خوشبختانه هر دو به جشنواره راه یافته‌اند و از این بابت خوشحالم.

صفاری در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جشنواره فیلم شهر بیان کرد: بسیاری از کشورهای جهان که دارای صنعت سینما هستند، فستیوال‌های مختلف و متنوعی در این زمینه دارند؛ این در حالی است که ما نسبت به بضاعتی که  در سینمای ایران وجود دارد جشنواره‌های اندکی داریم؛ درست مثل تعداد اندک سینماهایمان در سطح کشور و برخی از استان‌ها.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه فکر می‌کنم اگر تعداد سینماهایمان بیشتر شود انگیزه نسل جوان هم بیشتر می‌شود، یادآوری کرد: ما یک جشنواره فیلم فجر در کشور داریم که حدود ۲۰ تا ۲۲ فیلم بلند سینمایی در مسابقه آن شرکت داده می‌شوند.

 

از آنجا که بخش زیادی از این فیلم‌ها از پیش مشخص شده‌اند، سازندگان فیلم‌های مستقل باید در رقابتی تنگاتنگ شرکت کنند تا جاهای اندکی را که خالی مانده به خود اختصاص دهند و بتوانند به جشنواره فیلم فجر ورود پیدا کنند.

صفاری در پایان تاکید کرد: بنابراین اگر تعداد جشنواره‌هایی مثل جشنواره فیلم شهر افزایش یابد، هم انگیزه فیلمسازان مستقل برای فیلمسازی بالا می‌رود و هم احتمال حمایت از آن‌ها افزایش می‌یابد.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر شهربانو از تاثیر انگیزشی جشنواره‌ها می‌گوید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید