آخرین خبر

“ناسور” در راه جشنواره فیلم فجر

آوای ایرانیان: تهیه کننده انیمیشن سینمایی “ناسور” گفت: این انیمیشن قابلیت اکران بین‌المللی را دارد و برای این مهم فعالیت گسترده‌ای می‌کنیم/ اولین نمایش “ناسور” در جشنواره فیلم فجر است.

 محمدحسین قاسمی، تهیه کننده انیمیشن سینمایی «ناسور» در گفتگو با «نسیم»، گفت: این اثر در مرحله دوبله قرار دارد و کارهای مربوط به صداگذاری آن را آرش قاسمی و موسیقی را هم فرید سعادتمند انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اولین نمایش «ناسور» در جشنواره فیلم فجر خواهد بود، افزود: هنوز نمی توان درباره بودجه این انیمیشن صحبت کرد؛ چرا که باید منتظر بمانیم تا اثر قابل نمایش شود و بعد درباره بودجه آن اظهارنظر کنیم؛ ولی تمام هزینه های ساخت «ناسور» از سوی بخش خصوصی تامین شده و از هیچ ارگان دولتی بودجه ای دریافت نکردیم.

تهیه کننده انیمیشن «ناسور» درباره حضور این اثر در جشنواره های بین المللی خارج از کشور اظهار داشت: یکی از مولفه های اکران بین المللی آثار سینمایی وجود بازیگران خارجی و همچنین زبان اثر است و از آنجایی که در انیمیشن ها بازیگری بازی نمی کند، با تغییر زبان به راحتی می توان اثر را در جشنواره ها شرکت داد، ولی ما از این ظرفیت غافل هستیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: برای پخش بین المللی و اکران «ناسور» در چندین کشور فعالیت های گسترده ای انجام خواهیم داد.

گفتنی است،انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با موضوع قیام عاشورا در مراحل تولید قرار دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““ناسور” در راه جشنواره فیلم فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید