آخرین خبر

از شهرت با “قلب یخی” تا سودای بازیگری خواننده مطرح پاپ + عکس

آوای ایرانیان: به طور یقین نبض شهرت مازیار فلاحی از سریال “قلب یخی” جان گرفت و این هنرمند با خواندن قطعه “لیلا”، ارادت خود به شهدا را نشان داد.

به گزارش آوای ایرانیان،  مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ در بیست و ششمین روز از پائیز سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد.

فصل نخست سریال “قلب یخی” به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی مهم ترین اثری است که می توان از آن در شهرت این روزهای مازیار فلاحی سخن گفت.

** نبض شهرت مازیار فلاحی با “قلب یخی”

“دروغه” به عنوان قطعه ای که فلاحی در هر اجرای زنده خود آن را به یاد پدرش می خواند و هنگام اجرای آن اشک می ریزد، اثری بود که به عنوان یکی از قطعه های “قلب یخی ۱” مورد توجه مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت.

در سری اول “قلب یخی”، نسرین مقانلو، الناز شاکردوست، امین حیایی، سامیه لک، آشا محرابی و حمید فرخ نژاد به ایفای نقش پرداخته بودند.

نبض شهرت مازیار فلاحی در

این خواننده پاپ که به دلیل احساس موجود در ترانه هایش، خیلی زود به هنرمندی محبوب و پرطرفدار تبدیل شد، در روند فعالیت های خود کارهای شاخصی نیز انجام داده که باعث جلب هرچه بیشتر توجه ها به سوی خود، شده است.

** ابراز ارادت این خواننده به شهدا

“لیلا” یکی از قطعه های شاخص و در عین حال پرطرفداری است که فلاحی آن را با هدف ابراز ارادت به شهدا، خوانده است و اجرای این اثر در هر یک از کنسرت های وی، با استقبالی پرشور از جانب هوادارانش روبه رو می شود.

البته مازیار فلاحی پیش از خواندن قطعه “لیلا”، قطعه سریالی با عنوان “جاودانگی” را خوانده بود که در آن ضمن نشان دادن علاقه خود به شهدا، توجه ویژه ای به شهید تندگویان و خانواده این شهید بزرگوار نشان داده بود.

**همخوانی با دیگر خواننده ها

در کارنامه هنری مازیار فلاحی تجربه همخوانی با میثم ابراهیمی و محمدرضا علیمردانی دیده می شود که به ترتیب در قطعه های “تگرگ” و “مهمون من باش” اتفاق افتاد.

مازیار فلاحی در زمینه انتشار آلبوم های موسیقی چندان حضور پر رنگی ندارد و ترجیح می دهد زمانی که مخاطبانش با قطعه های آلبوم قبلی به طور کامل عجین شدند، آلبوم جدیدی منتشر کند.

“قلب یخی” نخستین آلبوم این خواننده است و پس از آن به ترتیب آلبوم های “لعنت به من” و “ماه هفتم” وجود دارد.

نبض شهرت مازیار فلاحی در

در زمینه آهنگسازی قطعه های آلبوم، به جز قطعه  “خوشبختی” در آلبوم “لعنت به من” و قطعه “گندم” در آلبوم “ماه هفتم” که میلاد نودست آهنگسازی آن ها را انجام داده، سایر ملودی ها را خود مازیار فلاحی ساخته است.

لحظه ها، لیلا، تاب گیسو، مهمون من باش، نفرین به تو، بی قرار، موج، تیغ عشق، میرسم به تو و روزای بی تو از جمله تک قطعه هایی است که از سوی این خواننده موسیقی پاپ تاکنون منتشر شده است.

**تجربه بازیگری و حضور در جشنواره موسیقی فجر

خواننده آلبوم “لعنت به من” همچنین در دوره های بیست و ششم، بیست و هفتم، بیست و هشتم، بیست و نهم، سی ام و سی و یکم جشنواره موسیقی فجر نیز حضور داشته و استقبال از این اجراها نیز به طور معمول، در سطح بالایی قرار داشته است.

فلاحی همچنین علاوه بر نقش کوتاهی که در فصل دوم سریال “قلب یخی” بر عهده داشت، به تازگی ایفای نقش در فیلم سینمایی “یادم تو را فراموش” به کارگردانی علی عطشانی را به پایان رسانده است.

نبض شهرت مازیار فلاحی در

ماه چهره خلیلی، حسین یاری و میترا حجار از دیگر بازیگران فیلم “یادم تو را فراموش” هستند.

منبع: میزان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از شهرت با “قلب یخی” تا سودای بازیگری خواننده مطرح پاپ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید