آخرین خبر

گشایش نمایشگاه آقای بازیگر با حضور هنرمندان سرشناس+ عکس

آوای ایرانیان: مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی های بهزاد اشتیاقی بازیگر نقش “آقای مربوطه” مجموعه ای که در اواخر دهه ۵۰ پخش میشد،عصر امروز با حضور هنرمندان مطرح حوزه های مختلف در “گالری دید” گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، ۳۲ اثر از نقاشی های بهزاد اشتیاقی، عصر امروز (جمعه۹)  با حضور هنرمندان سرشناس روی دیوار گالری دید، گالری تازه تاسیس و مدرن شرق تهران رفت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هنرمندان سرشناسی چون احمد طباطبایی، مصطفی دشتی، مسعود فروتن، وارطان ساهاکیان حضور داشتند.

%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7%d9%87

گفتنی است، گالری دید که در تهرانپارس، خ اتحاد، خ ۱۹ غربی، پ۱۸ به همت موسسه آوانگار صوتی احداث شده،  همه روزه به جز یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه، تابلو نوشته ای در خصوص آثار “بهزاد اشتیاقی” چشم نوازی میکرد که متن آن به شرح زیر آمده است:

دریافت گری بهزاد اشتیاقی از جهان پیرامون، همچون الماس تراش یافته ای ست که مغزهای تاریک از سایه استعمارگران را می شکافد و جلوه می دهد.
با دیدن هر تابلو  گویی در جهانی سحر آمیز فرو رفته اید که هر چه می بینید طغیان رنگ هاست. ذهنی که این طغیان را به راه انداخته «صدا، دوربین، حرکت » سینما را خوب به یاد دارد و همچون کارگردانی رنگ ها را به بازی می گیرد و سناریو خلق می کند. هر چه که هست نگاه هنر مند است  که به قول احمد شاملو:  «شکست ستمگری ست »
حال که ذهنتان را الماس ذهن هنرمند جلوه داده و وارد طغیان شده اید، پیش بروید، آن قدر بروید تا صدا ها را بشنوید!
صدا؟! آری، صدای فریاد خستگی از جنگ٬ که مردمان سرزمین های دور در گوش نقاش نجوا کرده اند، و نقاش گویندگی را هم خوب به یاد دارد، می نشیند و می گوید، می نشیند و رنگ فریاد می زند …..

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گشایش نمایشگاه آقای بازیگر با حضور هنرمندان سرشناس+ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید