آخرین خبر

زانیار خسروی هم به بخشش سالار عقیلی معترض شد

آوای ایرانیان: زانیار خسروی که به گفته خودش این روزها ممنوع الکار است همانند برادرش (سیروان خسروی) به بخشش سالار عقیلی توسط وزارت ارشاد اعتراض کرد.

 متن یادداشت اعتراضی این خواننده که در صفحه شخصی اش منتشر کرد، در ادامه می آید:

“جالبه که پس از حضور سالار عقیلى در شبکه من و تو مسئولین اعلام کردن که ایشون غافلگیر شدن و عدم آشنایى ایشون با این شبکه باعث شده ایشون برن و گفتگو داشته باشن. جالبتر اینه که ایشون پنج سال پیش هم با شبکه صداى آمریکا گفتگو داشتن. تو همین سفر به لندن هم با یکى از مجریان بى بى سى عکس دارن. کلا انگار ایشون تو کشورى که ما زندگى مى کنیم زندگى نمى کنن. نه صداى آمریکا رو میشناسن نه من و تو نه بى بى سى. حالا اینکه ایشون غافلگیر شدن رو من نفهمیدم یعنى چى، یعنى ایشون رفتن تو صداوسیماى خودمون ولى یهو و به صورت کاملاً غافلگیرانه اى سر از استودیو من و تو در آوردن؟ آیا ایشون از اینکه مجرى اون برنامه دامن کوتاه پوشیده بودن و حجاب نداشتن هم تعجب نکردن؟ آیا ایشونو با مجرى هاى داخلى اشتباه گرفتن؟ تو پروفایل رسمى خودشون هم عکس با خانمهاى بى حجاب میزارن. یعنى کلا ایشون خیلى انسان ساده اى هستن و از هیچى هم اطلاع ندارن و چون خیلى انسان بى اطلاعى هستن هیچوقت هم هیچ مشکلى براشون پیش نمیاد.
ولى من الان ممنوع الکارم چون یک سایت آهنگامو بدون اجازه پخش کرده یا یک شبکه کلیپامو بدون اجازه پخش کرده و جرم من هم شده همکارى آگاهانه با شبکه هاى ماهواره اى!!! چون من مثل سالار عقیلى انسان ساده و از همه جا بى خبرى نیستم که غافلگیر شم بلکه بسیار باهوشم و هر اتفاقى هر جا بیفته حتما زیر سر من بوده، اونم عمداً و آگاهانه!!!
هـیچ کسى هم نیست که حتى حرفامو گوش بده، ولى خوب سالار عقیلى چون خیلى خجالتى هستن و خیلى ساده هستن تمام مسئولین به جاشون حرف میزنن و خود ایشون اصلا لازم نیست حتى دفاع کنن از خودشون یا حتى یه کلمه توضیح بدن. ولى من باید ممنوع الکار بشم و این منم که باید ثابت کنم که کارهاى من بدون اجازه داره پخش میشه از یک سایت.
بله. این فرق من و سالار عقیلى هاست. آنها همه ساده هستند ، اما زانیار خسروى عامدانه و آگاهانه همه کارهایش را انجام مى دهد. البته چیز مهمى هم نیست، کلا در هفت سال کارى تنها و تنها پنج سال ممنوع الکار بوده ام و هستم.
پى نوشت: بنده نه با سالار عقیلى و نه با هیچکس دیگرى خصومت ندارم بلکه با تبعیض به این وضوح مشکل دارم حتى اگر برادر خودم باشه. این متن هم خراب کردن وجهه و برملا کردن اسرار خصوصى یک شخص نیست، بلکه اتفاقیه که جلوى چشم همه و به صورت کاملا علنى اتفاق افتاده و بنده هم چون نابینا نیستم نتونستم دیگه هیچى نگم.
پی نوشت: به نظر شما اگر من یا یکى دیگه از خواننده هاى پاپ در این شبکه ها حضور داشتیم و کنسرتامونو تبلیغ مى کردیم چه اتفاقى مى افتاد؟

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زانیار خسروی هم به بخشش سالار عقیلی معترض شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید