آخرین خبر

«ستاره‌ساز» بین‌المللی می‌شود/با «عصرجدید» متفاوتیم

تهیه‌کننده «ستاره ساز» از مقدمات ساخت فصل جدید این مسابقه استعدادیابی فوتبالی، در سطح بین‌المللی خبر داد.

جواد فرحانی، تهیه‌کننده «ستاره ساز» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره جزئیات فصل جدید این مسابقه توضیح داد: در حال حاضر توافقاتی با شبکه داشته‌ایم و قرار است مسابقه در قالب بین‌المللی تولید شود؛ به نوعی که از کشورهای همسایه هم در مسابقه حضور پیدا کنند.

این تهیه‌کننده در ادامه تاکید کرد که عنوان بین‌المللی نمادین نیست و واقعا برای شرکت‌کنندگان خارجی فراخوان می‌دهیم و برای انتخاب شرکت‌کنندگان به آنجا می‌رویم.

فرحانی درباره شروع فصل جدید «ستاره ساز» گفت: پس از مجوزهای لازم از سوی شبکه این اتفاق می‌افتد. تاکنون ۲۰ قسمت از این فصل از مسابقه روی آنتن رفته و تا ۲۵ قسمت دیگر ادامه خواهد داشت. پس از مشخص شدن قهرمانی این فصل، مقدمات فصل بعدی  را در سطح بین المللی آغاز می کنیم.

این تهیه‌کننده درباره این فصل از «ستاره ساز» و تغییراتی که در چینش داوران مسابقه صورت گرفت، توضیح داد: از میان داوران، آقای فیروز کریمی با توجه به اینکه به تیم تراکتورسازی رفتند، داور جدید آوردیم و سری قبل هم آقای دین‌محمدی و شاهرضایی و عزیزی بودند و این سری آقای شمسایی جایگزین آقای کریمی شدند؛ به طور کلی این فصل از مسابقه نسبت به قبل پرچالش‌تر و با کیفت بهتر و پخته‌تر تولید شد. به نوعی که در حال حاضر دو نفر از شرکت‌کنندگان با باشگاه‌های خوب قرارداد بستند.

او درباره داوری‌های این مسابقه در مقایسه با برنامه «عصر جدید»، در پاسخ به اینکه تا چه میزان به عنوان برنامه‌ساز در قضاوت داوری‌ها تاثیرگذار است؟ اظهار کرد: «ستاره ساز» یک برنامه تخصصی ورزشی است و داوران نیز متخصص حوزه هستند و با برنامه «عصر جدید» متفاوت است؛ به عنوان مثال در داوری گروه نینجا، در این برنامه، هیچکدام متخصص این حوزه نبودند و یا اینکه در بخش هنر، کدامیک متخصص نقاشی بودند. اما در برنامه «ستاره ساز» چون تخصصی است، من به عنوان برنامه ساز هیچ اعمال نظری ندارم و امتیازات تماشاگران توسط داوران داده می‌شود. بنابراین داوری کاملا تخصصی است.

فرحانی در پایان از حجم بالای شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقه «ستاره‌ساز» خبر داد و در این زمینه توضیح داد: میزان شرکت‌کنندگان بسیار بالاست. به نوعی که قبل از شروع کرونا و ساخت این فصل بیش از ۲۵۰ هزار نفر برای مسابقه فیلم ارسال کردند. اما به واسطه شروع کرونا نتوانستیم کار را ادامه دهیم و بعد از آن نیز در فاصله کوتاهی ۷۰ ـ ۸۰  هزار ویدئو ارسال شد. بچه‌ها عاشق فوتبال هستند. مثل زندگی است والان فوتبال اولین حادثه بزرگ جهان محسوب می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ستاره‌ساز» بین‌المللی می‌شود/با «عصرجدید» متفاوتیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید