آخرین خبر

سیروان خسروی: دغدغه اجرای زنده دارم تا انتشار آلبوم

آوای ایرانیان: سیروان خسروی می‌گوید: این روزها بیشترین زمانم را صرف تمرین برای اجراهای زنده کرده‌ام و فعلا خبری از انتشار آلبوم نخواهد بود.

به گزارش آوای ایرانیان، سیروان خسروی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی‌اش گفت: این روزها به شدت درگیر تمرینات برای تور کنسرت‌هایی هستم که تا چند وقت دیگر از شهر زاهدان آغاز شده و در اکثر شهرهای ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

خسروی ادامه داد: اواخر همین هفته در شهر زهدان طی دو شب روی صحنه خواهم رفت و بعد از آن هم در شهرهای بندرعباس، گرگان و ساری اجراهایم را برگزار خواهم کرد. البته این بخشی از تور کنسرت‌های شهرستان است و مابقی شهرها به خاطر عدم کسب مجوز امکان اعلام رسمی‌شان وجود ندارد.

این تنظیم‌کننده شاخص موسیقی به یک سوپرایز ویدئویی اشاره کرد و گفت: بزودی ویدئویی از ساخته‌های امیر قاضی‌زاده روی قطعه “کجایی” با ترانه‌ای از امیر یگانه و موسیقی خودم را برای انتشار روی سایت‌ها قرار خواهم داد، بخش‌های کوتاهی از این ویدئو در کنسرت روزهای ۴ و ۸ مردادماه در تهران به هوادارنم نمایش داده شد و خداروشکر بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کلیپ “کجایی” تا هفته دیگر بر روی یکی از فیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی منتشر و پخش خواهد شد.

خواننده قطعه “نه نرو” درباره جزئیات انتشار تازه‌ترین آلبوم خود هم گفت: فعلا ترجیح می‌دهم تمرکزم روی تور شهرستان باشد تا انتشار آلبوم، این اثر هنوز آنطور که باید شکل نگرفته و فعلا در مرحله انتخاب است.
منبع: هنرآنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سیروان خسروی: دغدغه اجرای زنده دارم تا انتشار آلبوم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید