آخرین خبر

نمایشگاه مطبوعات بیست و دوم با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود

آوای ایرانیان: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات روز شنبه ۱۵ آبان‌ماه با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، البته هنوز ساعت برگزاری مراسم افتاحیه اعلام نشده است اما بر اساس اعلام قبلی ستاد برگزاری نمایشگاه، این مراسم روز شنبه و در دومین روز فعالیت نمایشگاه در مصلیی برگزار خواهد شد.

توضیح بیشتر اینکه درهای مصلای امام خمینی(ره)، جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۸ برای غرفه داران و از ساعت ۱۳ برای بازدید عموم مردم گشوده می‌شود.

خبر دیگر اینکه امسال هم در نمایشگاه مطبوعات، استارت آپ هایی برگزار می شود که فهرست آنها را می‌توانید اینجا ببینید:

همچنین روز شنبه ۱۵ آبان خبرنگار روزنامه «لس آنجلس تایمز» برای سخنرانی در بخش نشست‌های رسانه های خارجی به نمایشگاه مطبوعات می‌آید.

در خبری دیگر از نمایشگاه، جلد دوم کتاب «حقوق مطبوعات» با عنوان فضای عمومی مطلوب برای توسعه مطبوعات و دیگر رسانه ها در نمایشگاه رونمایی می‌شود. این کتاب نوته پروفسور کاظم معتمدنژاد است و اواخر سال ١٣٩١ برای چاپ به انتشارات دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها سپرده شد.

زمانی که کتاب برای بازنگری آخر به دست دکتر کاظم معتمدنژاد رسید، ایشان در بستر بیماری بودند و اکنون فرزند ایشان، رؤیا معتمدنژاد، آن را بازبینی و ویرایش کرد. این کتاب مرجع، شامل یک مقدمه و ۴ فصل است که منابع آن جداگانه در آخر هر فصل آمده است.

در نمایشگاه امسال ۹۰۰ رسانه در قالب ۶۲۰ غرفه و در دو طبقه مصلای امام خمینی (ره) از جمعه ۱۴ آبان تا ۲۱ همین ماه به فعالیت خواهند پرداخت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایشگاه مطبوعات بیست و دوم با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید