آخرین خبر

ترامپ: نیازی به هنرمند‌ها و گیتار و پیانو ندارم

آوای ایرانیان: ترامپ در تجمع انتخاباتی روز جمعه خود گفت: اینجا فقط خودم هستم. فقط من. نه گیتار، نه پیانو و نه هیچ چیز دیگری و نه هیچ هنرمند مشهوری نیاز ندارم که از من حمایت کند.

به گزارش آوای ایرانیان، دونالد ترامپ در واپسین روزهای تبلیغات انتخاباتی‌اش در تجمع روز جمعه در نیویورک و در واکنش نسبت به حمایت «جی ‌زی» و «بیانسه» خوانندگان رپ و پاپ  از هیلاری کلینتون اظهار کرد که به خودش متکی است و به هیچ هنرمندی نیاز ندارد.

ترامپ گفت که برای پر کردن سالن در چند روز مانده به رای‌گیری نیازی به ستارگان هنری ندارد.

وی گفت: اینجا فقط خودم هستم. فقط من. نه گیتار، نه پیانو و نه هیچ چیز دیگری و نه هیچ هنرمند مشهوری نیاز ندارم که از من حمایت کند.

این سخنان در واکنش به برگزاری کنسرت مجانی «جی‌زی» و «بیانسه» در وولستین کلیولند و حضور و حمایت از هیلاری کلینتون برای رای دادن به نامزد دموکرات‌ها عنوان شد.

در کمپین انتخاباتی دموکرات‌ها کنسرت‌های مجانی دیگری توسط «جان بون‌جووی» و «یه‌نو» خواننده آر اَندبی در کارولینای شمالی، «جنفر لوپز» در میامی و «استیوی واندر» در فیلادلفیا برای ترغیب مردم به رای دادن به هیلاری کلینتون برگزار شد.

هیلاری کلینتون همچنین شنبه شب در کنسرت «کیتی په‌ری» در فیلادلفیا حضور یافت. وی امروز در کلیولند با «لبرون جیمز» ستاره بسکتبال ان‌بی‌ای به روی صحنه خواهد رفت. فردا نیز در تجمع دموکرات‌ها در فیلادلفیا به باراک و میشل اوباما و بیل کلینتون همسر و رییس‌جمهور سابق ایالات متحده می‌پیوندد. این درحالیست که رویکرد ترامپ باعث دودستگی در میان جمهوری‌خواهان شده و ترامپ حمایت بسیاری از سران این حزب را نیز از دست داده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ترامپ: نیازی به هنرمند‌ها و گیتار و پیانو ندارم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید