آخرین خبر

“وهم” وارد بازار شد + عکس

آوای ایرانیان: «حسام اینانلو» و «تونی اورواتر» در همکاری تازه ی خود، آلبوم «وهم» را از سوی مؤسسه ی فرهنگی و هنری «رها» (رهگذر هفت اقلیم) منتشر و روانه بازار موسیقی کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم بی کلام «وهم»، اثر جدیدی از «حسام اینانلو»، آهنگساز و نوازنده ی کمانچه و «تونی اورواتر»، نوازنده ی کنتر باس منتشر شد که در این اثر، «نوید افقه» نوازنده ی سرشناس تنبک آنها را همراهی کرده است.

«حسام اینانلو»، این بار با «تونی اورواتر» نوازنده ی مطرح کنترباس، آلبومی را با تجربه ای متفاوت ارائه کرده است. تونی اورواتر پیش از این با کیهان کلهر و حسین علیزاده تجربیات موسیقایی زیبایی را داشته است. نوید افقه نوازنده ی توانای سازهای کوبه‌ای نیز در این مجموعه لحظات ریتم و ضرب را به ثبت رسانده است.

آلبوم موسیقی «وهم» در فضای موسیقی سازی خلق شده است و اینانلو که پیش از این با «پیمان یزدانیان»، موسیقی مینیمال را در آلبوم «رام» با فضایی مدرن و کمتر شنیده شده در موسیقی ایران تجربه کرده بود، در این اثر فضایی متفاوت را تقدیم مخاطبان می کند.

شایان ذکر است که آلبوم «وهم» توسط نشر «رهگذر هفت اقلیم»، در بازار موسیقی عرضه شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراجع معتبر فروش تهیه نمایند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““وهم” وارد بازار شد + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید