آخرین خبر

از بلیت‌های 300 هزارتومانی تا دلایل عدم حضور گلزار و بنیامین + عکس

آوای ایرانیان: نشست خبری عوامل فیلم سینمایی «سلام بمبئی» بدون حضور بازیگران این فیلم جنجالی برگزار شد.

این نشست خبری در حالی برگزار شد که محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری به عنوان بازیگران اصلی «سلام بمبئی» در آن حضور نداشتند. این در حالی است که جواد نوروزبیگی «تهیه کننده»، امید کشتی آرا «سرمایه گذار» و قربان محمدپور «نویسنده و کارگردان» با حضور در نشسد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

جواد نوروزبیگی: هزینه ساخت «سلام بمبئی» ۴ برابر یک فیلم معمولی است!

– محمدرضا گلزار قرار بود در مراسم رونمایی از پوستر این فیلم سینمایی حضور پیدا کند اما به دلیل ترافیک ناشی از بارش برف نتوانست خود را به این مراسم رساند. به بنیامین بهادری نیز از قبل اطلاع داده بودیم و امیدوار بودیم که در این مراسم حضور داشته باشد و به این فیلم اهمیت دهد، البته وی یک خواننده است و نمی توان از وی چنین توقعی داشت.

– معمولا عدد هزینه‌های ساخت یک فیلم را اعلام نمی‌کنند اما در این باره چون فیلم سینمایی سلام بمبئی خارج از کشور تولید شده است هزینه‌های ساخت آن حدود ۴ برابر فیلمهای سینمایی دیگر است.

– این فیلم سینمایی درخواستی برای افزایش قیمت بلیطهای سینمایی نداده است ولی اگر تغییراتی در قیمت بلیطهای سینما اعمال شود قیمت بلیطهای این فیلم سینمایی نیز افزایش خواهد یافت. این فیلم سینمایی با فاصله یک هفته در کشور ایران اکران خواهد شد اما درباره هند چون کپی غیرمجاز فیلمها پس از یک روز از آغاز اکران آنها در هند توزیع می‌شود اکران این فیلم سینمایی در هند با وقفه بیشتری آغاز خواهد شد. امیدوارم فیلم سینمایی سلام بمبئی با فروش خوب باعث دلگرمی سینماگران شود و سینما را از وضعیت رکود خارج کند؛ من تهیه‌کننده‌ای هستم که در سال چندین فیلم می‌سازم اما به علت کمبود بودجه این تولیدات کم شده است.

– تولید مشترک می تواند به سینمای ایران کمک کند و با توجه به اینکه سینمای هند جایگاه خوبی در جهان دارد می تواند به دیده شدن این پروژه سینمایی در کشورهای مختلف کمک کند.

قربان محمپور: دوست دارم این فیلم ۴۵ میلیارد بفروشد!

– نسخه فیلم در ایران و هند یکسان است و زمان هر دو ۱۰۴ دقیقه در نظر گرفته شده است.

– «سلام بمبئی» بعد از پایان اکران در ایران در هندوستان اکران می شود، چرا که کپی غیرقانونی فیلم در هندوستان ۲۴ ساعت بعد از اکران اتفاق می افتد و ما نمی خواستیم که فروش فیلم در کشور با مشکل مواجه شود.

– «سلام بمبئی» به فرهنگ ایران بسیار نزدیک است و داستان یک بچه شیعه است که عاشق یک دختر هندو می شود. زبان این فیلم نیز به صورت انگلیسی در نظر گرفته شده است و تنها زمانی که بازیگران ایرانی با هم صحبت می کنند از زبان ایرانی استفاده شده است. فیلم دارای زیرنویس فارسی است.

– به فکر این هستیم که در مراسم افتتاحیه خواننده هندیمان اجرای زنده داشته باشد. من آرزو دارم که فیلم سلام بمبئی ۳ برابر رکورد فروش حال حارض سینمای ایران یعنی حدود ۴۵ میلیارد تومان بفروشد. البته این آرزوی من است.

امید کشتی آرا: اکران این فیلم ۱۵ هفته‌ای است

– ما بیشترین تعداد سالن‌ها را در اختیار داریم و مدت زمان نمایش این فیلم هم با سایر فیلم‌ها بنابر شرایطی که برایش پیش می‌آید و در زمان جشنواره‌ها نیز قرار می‌گیرد، از ۱۰ هفته تقریباً به ۱۵ هفته می‌رسد. ساخت این فیلم از یکسال پیش شروع شد و مدت زمان قبل از تولید آن کمی طولانی شد. این پروژه که تعریف شده بود خیلی تعریف اقتصادی نداشت و جذابیت‌های دیگر آن اولین نکته برای ما در ساخت این اثر سینمایی بود. این فیلم گشایش‌های زیادی را برای صنعت سینما خواهد داشت که امیدواریم این تولید آخرین گام ما در این عرصه نباشد.

نوا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از بلیت‌های ۳۰۰ هزارتومانی تا دلایل عدم حضور گلزار و بنیامین + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید