آخرین خبر

هدیه اشرف‌زاده برای مادران ایران/«قربان صدقه» رفتن را امتحان کنید

تازه‌ترین کنسرت گروه «ماهیما» به خوانندگی حجت اشرف‌زاده جمعه شب ۲۵ بهمن ماه در قالب سومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران میزبان علاقه‌مندان بود.

به گزارش آوای ایرانیان، تازه ترین کنسرت گروه «ماهیما» به خوانندگی حجت اشرف‌زاده جمعه شب بیست و پنجم بهمن ماه در قالب سومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود.

حجت اشرف‌زاده از جمله خوانندگان فعال موسیقی ایرانی است که طی سال‌های اخیر بعد از انتشار قطعه پرطرفدار «ماه و ماهی» در میان مخاطبان موسیقی پاپ نیز به عنوان خواننده‌ای صاحب سبک و پرطرفدار شناخته می‌شود. او که ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخته است در مدتی نیز از راهنمایی محمدرضا شجریان بهره‌مند شده و با تکیه بر فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ به محضر زنده یاد محمدرضا لطفی رفت و پس از آن فنون تصنیف خوانی و هم‌آوایی را از محسن نفر و پرویز مشکاتیان آموخت.

«نوایی نوایی» از ملودی‌های محلی منطقه خراسان، «ماه و ماهی» با شعر علیرضا بدیع، آهنگسازی آرش بیات، «مرغ شب»، «پرسون پرسون»، «عزیز بنشین کنارم»، «بیا تاگل برافشانیم» با تنظیم مجید مظاهری، «دلتنگ»، «عشق آمد» با شعر علیرضا بدیع و آهنگسازی امیر بیات، «یاد یار» با شعر علیرضا بدیع و آهنگسازی امیرو آرش بیات، «ای در دلم نشسته» با شعر مولانا و آهنگسازی حجت اشرف زاده آثاری بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

حجت اشرف‌زاده خواننده، آرش جامع نوازنده ویولن، مجید مظاهری نوازنده کمانچه، حسن ملکی نوازنده گیتار، غلامحسین نخشبی نوازنده کیبورد و آکاردئون، حمید علی‌اکبر زاده نوازنده پیانو، ایمان مهریاری نوازنده پرکاشن، رضا بنایی نیا نوازنده درامز، ایمان رضایی نوازنده گیتار بیس، فرزاد نصیری و فرزاد ادهمی نوازندگان گیتار، داود اریکه نوازنده فلوت و ساکسیفون، محمد حسین غریبی نوازنده ویولنسل، علی لربودنیا نوازنده ساکسیفون و کلارینت، آرا یادگار فرد نوازنده گیتار نوازندگان گروه «ماهیما» را تشکیل می‌دادند.

این خواننده موسیقی پاپ که در کنسرت شب گذشته خود به جهت اجرای گروهش در تالار وحدت بسیار هیجان‌زده به نظر می‌آمد در ابتدای کنسرتش که بعد از دو روز بی رونقی اجراهای جشنواره با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده بود، گفت: اولا به مهمانی عاشقانه خودتان خوش آمدید و من از همه شما عزیزان سپاسگزارم که طی این مدت جانانه در کنار گروه ما ایستادید و همراهمان بودید. دوما امشب برای من یک کنسرت به یاد ماندنی است، از این جهت که در تالاری روی صحنه می‌روم که جنس موسیقی من از آن نیست. به هر حال همه می‌دانیم تالار وحدت مکانی است که طی دهه‌های گذشته بسیاری از بزرگان موسیقی ایرانی در آن هنرنمایی کرده‌اند و برایم افتخار است که امشب در این صحنه پیش روی شما عزیزان قرار می‌گیرم.

وی در بخش دیگری از برنامه خود به روز «ولنتاین» هم اشاره کرد و توضیح داد: فرقی نمی‌کند که ما در مناسبتی چون «ولنتاین» یا «سپندارمزگان» باشیم. زیرا هر روزی که در آن به هر بهانه‌ای عاشق‌تر باشید آن روز می‌تواند یکی از بهترین روزهای زندگی هر یک از ماباشد.

اشرف‌زاده افزود: امشب هم روز عشق مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر شده که من دوست دارم این کنسرت را با تمام عشق و وجودم به همه مادران سرزمینم تقدیم کنم. البته این سالن ادبیات خاص خودش را دارد بنابراین من نمی‌توانم همان قدر که در سالن‌های بزرگ‌تر می‌توانستم شور و هیجان بیشتری را منتقل کنم و در اینجا هم چنین کنم، اما بسیار خرسندم که در اینجا می‌توانیم آثاری را به شما عزیزان ارائه دهیم که می‌دانم با آنها خاطره دارید. به هر حال من از این کنسرت از شما عزیزان می‌خواهم به جای قهر و عصبانیت برای یک بار هم که شده «قربان صدقه» رفتن را امتحان کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هدیه اشرف‌زاده برای مادران ایران/«قربان صدقه» رفتن را امتحان کنید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید