آخرین خبر

حواشی حمله فمنیست ها به مهران مدیری

آوای ایرانیان: گویا حواشی “دورهمی” پایانی ندارد، اما حاشیه‌ای که این بار مدیری با آن روبرو است با عدم پخش از کنداکتور عادی شبکه “نسیم” وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش آوای ایرانیان، برنامه «دورهمی» مهران مدیری از آن دسته برنامه‌هایی است که توانست مخاطبان خاص خود را در شبکه نسیم با خود همراه کند؛ برنامه‌ای که هر چند به مسائل روز جامعه می‌پردازد، ولی تا به حال حواشی زیادی نیز به همراه داشته است، حواشی که‌گاه کار را به عذرخواهی رسمی مهران مدیری روی آنتن برنامه هم کشانده است.

سری جدید «دورهمی» باز هم با حواشی زیادی روبه رو بوده است؛ از تیکه پرانی مهران مدیری به رانندگی بانوان تا طعنه‌اش به افرادی که جلوی سفارتخانه‌ها شمع روشن می‌کنند، تا انتشار خبری مبنی بر حذف صحبت‌های معصومه ابتکار از برنامه «دورهمی».

در آخرین مورد از این دست، صحبتهای مدیری در دورهمی درمورد علل افزایش طلاق در جامعه باعث واکنشهایی در شبکه‌های اجتماعی شده است. به گونه‌ای که عده‌ای که خود را طرفدار حقوق زنان می‌خوانند، به مدیری تاخته که چرا به واگذاری حق طلاق به زنان انتقاد کرده است.

با عدم پخش این برنامه در شب گذشته مجدد به این حاشیه‌ها دامن زده شد، پیش از این روابط عمومی این برنامه اعلام کرده بود که عدم پخش این برنامه هیچ ربطی به مسائل اخیر ندارد و صرفا به خاطر حاظر نبودن برنامه ضبط شده کافی است:  «مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری که بزودی وارد مرحله تولید سری جدید خود خواهد شد، به دلیل تعداد کم قسمت‌های از پیش ضبط شده و نیاز به زمان کافی برای تولید قسمت‌های جدید از این پس به صورت دو شب در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) روی آنتن می‌رود.»

با این همه باز هم شبکه‌های اجتماعی محل بحث در مورد حواشی پیش آمده شده است. حتی در برخی موارد عنوان شده بود که «فشار‌ها بر مدیری و تیمش» باعث عقب نشینی آنان شده است و تا مدتی برنامه پخش نخواهد شد.

حال باید دید که مهران مدیری می‌تواند این حاشیه جدید برای آخرین کار تلویزیونی خود را مدیریت کند یا اینکه به سان دفعات قبل (مثل تراشیدن موهای نیما فلاح یا سبیلهای سروش صحت) با عقب نشینی به حواشی خاتمه می‌دهد؟

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حواشی حمله فمنیست ها به مهران مدیری”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید