آخرین خبر

کنسرت رایگان شهرام شکوهی و سالار عقیلی در عید غدیر خم

به گزارش آوای ایرانیان در ادامه برنامه‌های هم نشینی و دورهمی شب‌های لبخند و همزمان با عید سعید غدیر خم، سالار عقیلی روز پنجشنبه ۱۵ و شهرام شکوهی روز جمعه ۱۶ تیرماه به صحنه رفتند و به مدت یک ساعت اجرا کردند.

«پیدایم کن»، «چه بگویم»، «سرو زیر آب»، «خوشه‌چین»، «سرود وطن»، «ایران» و «دلبر جان» از جمله قطعاتی بود که سالار عقیلی اجرا کرد.

کنسرت‌ , سالار عقیلی ,

«این دل مال تو بود اما چه سود»،«هوس»، «شب و بارون»، «اسیری»، «نگاه تو بهم انگیزه میده»، «بیا با من مدارا کن» از جمله قطعاتی بود که شهرام‌ شکوهی اجرا کرد.

مونیکا لران، امیر فیروزبخش، پیمان شامی، احسان شامی، داود منادی، امید جبارپور، محمد یداللهی و مهدی حسینی گروه نوازنده‌ای بودند که سالار عقیلی را در اجرای او همراهی کردند.

همچنین سعید رحیمی، پویان جزینی، مهدی پاشا، سامان عابدینی، نیما غفاری و امیرحسین کاشانیان گروه نوازنده‌ای بودند که شهرام شکوهی را در اجرای او همراهی کردند.

کنسرت‌ , سالار عقیلی ,

اجرای گروه ناشنوایان آوای دستان الهام، نور افشانی و اجرای استندآپ ساسان کریمی هزارهنجره و علیرضا مسلمی از دیگر برنامه‌های شب عید سعید غدیر خم در بوستان آب و آتش بود.
۱۲۰۰ تماشاگر به صورت نشسته و مابقی به صورت ایستاده این برنامه‌ها را دنبال کردند، همچنین دو ال‌ای‌دی در بوستان آب و آتش و کنار مجسمه سیاوش نصب شد که بسیاری از طریق آن اجرای شکوهی و عقیلی را دنبال کردند.

برنامه‌های هم‌نشینی و دورهمی شب‌های لبخند تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.  شرکت عموم در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقمندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به بوستان آب و آتش واقع در بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت رایگان شهرام شکوهی و سالار عقیلی در عید غدیر خم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید