آخرین خبر

طنین «خوشبختیت آرزومه» در قلب پایتخت

آوای ایرانیان: سیامک عباسی خواننده موسیقی پاپ در دومین تجربه اجرای صحنه ای خود، آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را در سالن میلاد طنین انداز می کند.

به گزارش آوای ایرانیان، سیامک عباسی که در شب های پایانی تابستان و همچنین نخستین شب از فصل پاییز، نخستین کنسرت خود را برگزار کرد، این بار در قالب دومین تجربه کنسرت خود، در سالن میلاد روی صحنه می رود.

یکی از ویژگی هایی که باعث ایجاد تفاوت در کنسرت این خواننده جوان موسیقی پاپ نسبت به سایر هنرمندان می شود، استفاده از تصاویر انیمیشنی است به گونه ای که تقریبا برای هر قطعه، تصویر انیمیشنی مربوط به خود، تدارک دیده شده است.

سیامک عباسی که پس از ۷ سال، نخستین کنسرت خود را برگزار کرد، این مرتبه و در فاصله دو ماه و نیم تا کنسرت نخست خود، با علاقمندان موسیقی خود دیدار می کند.

یکی از نکته های قابل توجه در جلب شمار بالای طرفداران سیامک عباسی این است که او در مدت ۷ سال فعالیت خود، هیچ تصویری از خود منتشر نکرد حتی تصویر روی جلد آلبوم رسمی این خواننده موسیقی پاپ با عنوان «خوشبختیت آرزومه» نیز، هیچ تصویری از این خواننده را نمایش نمی داد.

آلبوم «خوشبختیت آرزومه» ۱۳ قطعه دارد که «سقوط»، «عشق دور»، «بارون»، «دریاچه نمک»، «خوبه حال من»، «ترس»، «فلسفه های پوچ»، «بارون»، «تن سپرده به بادم، «روزهای خوب»، «من انتخاب شدم»، «دچار» و «خوشبختیت آرزومه» قطعه های این اثر موسیقایی را تشکیل می دهند.

آهنگسازی قطعه ها را سیامک عباسی و امیر عظیمی برعهده داشته اند که البته عباسی بیشتر ترانه سرایی ها و تنظیم بعضی از قطعه ها را نیز انجام داده است. آرون حسینی، اشکان آبرون، کوشان حداد نیما غفاری، امیر عظیمی، مهیار رضوان و هادی سالاری (تنظیم کنندگان دیگر قطعات)، آرش پاکزاد، محمد فلاحی و کوشان حداد (میکس و مسترینگ) و حسین غیاثی (ترانه سرای یکی از قطعات) دیگر عوامل ساخت و پرداخت قطعات این مجموعه را تشکیل می دهند.

گفتنی است، سیامک عباسی ۲۵ آذر در دو نوبت و در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ با مخاطبان خود دیدار می کند.

اینستاگرام

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طنین «خوشبختیت آرزومه» در قلب پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید