آخرین خبر

قطعه «کجایی» منتشر شد + آهنگ

آوای ایرانیان: این خواننده پس از انتشار ریمیکس قطعه «تو که دیدی» که با بازخورد خوبی از سوی علاقه‌مندان موسیقی مواجه شد، تصمیم به انتشار هیت‌ترین کار آلبومش گرفت.

برای دانلود کلیک کنید

جدیدترین قطعه ارشدی با ترانه و ملودی «امیرعلی بهادری»، «کجایی» نام دارد که با تنظیمی از «حمید احدی» توسط «آرش شعیب» میکس و مستر شده است.
این خواننده که پیش‌ازاین در قطعه‌ی «عاشق» برای تیتراژ مجموعه «شام ایرانی» با امیرعلی بهادری همکاری کرده بود درباره آهنگ «کجایی» توضیح داد: «این قطعه به فضای کارهای بنده بسیار نزدیک است به همین خاطر آن را برای اجرا انتخاب کردم. از طرفی کار فضای احساسی خوبی دارد و مطمئنم مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد چراکه شخصاً هنگام اجرای این قطعه حال و هوای عجیبی داشتم و فکر می‌کنم مردم با گوش کردن این آهنگ همین حال و هوا را تجربه خواهند کرد.»
وی همچنین گفت: «قطعه «کجایی» یکی از قطعات نخستین آلبوم رسمی بنده بود اما ازآنجایی‌که قابلیت هیت شدن را داشت تصمیم گرفتم به‌صورت تک آهنگ آن را منتشر کنم.»
علی ارشدی که پیش‌ازاین سابقه همکاری با مجموعه دورهمی و سریال «سایبر» را به‌عنوان خواننده تیتراژ در کارنامه کاری خود دارد در پایان از همکاری با فیلم «سه و ده دقیقه» به تهیه‌کنندگی «جمال گلی» و کارگردانی «عباس مرادیان» خبر داد که این کار به‌زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و تیتراژ پایانی آن را علی ارشدی خوانده است و بازیگرانی چون نسرین مقانلو، ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، نفیسه روشن، آرام جعفری، شهرزاد کمال زاده و … حضور دارند.
در ادامه می‌توانید قطعه کجایی به خوانندگی «علی ارشدی» و تهیه‌کنندگی «سید محمدجواد معینی» را با اجازه صاحب اثر از اینجا بشنوید و دانلود کنید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قطعه «کجایی» منتشر شد + آهنگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید