آخرین خبر

اعلام زمان جدید اکران آنلاین «ویلای ساحلی»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پلتفرم، اکران آنلاین «ویلای ساحلی» پیش از این قرار بود سوم‌ فروردین در فیلم‌نت آغاز شود ولی به علت آماده‌نبودن نسخه مورد نظر سازندگان و برخی مناسبات مدنظر در این نسخه، نمایش آن به تعویق افتاد. در تصمیم جدید زمان اکران در بخش «سینما آنلاین» برای ۲۱ فروردین قطعی شده است.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان است. رضا عطاران در این فیلم طنز نقش برادرزن یونس را بر عهده دارد و پژمان جمشیدی هم در نقش یونس بازی می‌کند. ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی نیز در «ویلای ساحلی» بازی کرده‌اند و این فیلم شووار کریم‌زاده را نیز به عنوان بازیگر معرفی کرده است. زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در فیلم عیاری ایفای نقش کرده است.

داستان فیلم «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که مردی به نام چاوش که صاحب یک ویلا است می‌خواهد همراه دخترش که در دانشگاهی در خارج از کشور پذیرش شده برای ۶ ماه به سفر برود و ویلا را به مردی به نام یونس می‌سپارد.

یونس همراه همسر و ۳ فرزندش ساکن ویلا می‌شوند و سپس برادرزن یونس هم از راه می‌رسد و از آن به بعد شاهد وقوع اتفاقات زیادی هستیم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام زمان جدید اکران آنلاین «ویلای ساحلی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید