آخرین خبر

پیشتازان جشنواره موسیقی فجر + عکس

آوای ایرانیان: در حالی که نزدیک به چهار روز از شروع بلیت‌فروشی سی‌ودومین دوره جشنواره موسیقی فجر می‌گذرد، برخی اجراها با استقبال روبه‌رو شده و بلیت‌های آن‌ها به‌طور کامل به فروش رفته است.

حامد همایون که تا پیش از برگزاری جشنواره موسیقی فجر، کنسرتی نداشته، امسال در جشنواره موسیقی فجر اولین اجرای صحنه‌ای خود را آن هم در چهار سانس (بیشترین تعداد اجرا در این دوره) تجربه می‌کند. براساس اعلام روابط عمومی جشنواره، بلیت‌های هر چهار سانس اجراهای او که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و در بخش پاپ برگزار می‌شود، به فروش رسیده است. این خواننده ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ روی صحنه می‌رود.

براساس اطلاعات منتشرشده، اجرای کاوه آفاق در بخش تلفیقی این جشنواره مورد توجه قرار گرفته و بلیت‌های کنسرتش که ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود، پس از حامد همایون به‌شکل کامل به فروش رفته است.

کاکوبند گروه دیگری در بخش تلفیقی این دوره از جشنواره است که اعلام شده، تمام صندلی‌های سالن آزادی را برای اجرایش توانسته است به‌طور کامل به فروش برساند. این اجرا نیز ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی این دوره از جشنواره موسیقی فجر، در میان اجراهای ارکسترال و کلاسیک این دوره از جشنواره، ارکستر سمفونیک‌ تهران و ایتالیا به رهبری شهرداد روحانی که قرار است ۳۰ دی‌ماه در تالار وحدت برگزار شود نیز بلیت‌هایش را فروخته است.

همچنین روابط عمومی این جشنواره اعلام کرده است که بلیت‌های کنسرت مشترک گروه «کر نامیرا» و گروه «کر فیلارمونیک ایران» که ۲۶ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود، به‌طور کامل به فروش رفته و تمام صندلی‌ها برای اجرای گروه موسیقی «داماهی» نیز که در بخش تلفیقی این جشنواره ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۷ دی‌ماه در برج آزادی حضور می‌یابد، خریداری شده است.

تالار وحدت، سالن رودکی، برج میلاد، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، فرهنگسرای نیاوران و برج آزادی در سی‌ودومین دوره جشنواره موسیقی فجر پذیرای علاقه‌مندان هستند. این جشنواره به ریاست حمیدرضا نوربخش از ۲۲ دی‌ تا ۱ بهمن‌ در تهران برگزار می‌شود.

در دوره گذشته این جشنواره ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، اجرای کیوان ساکت و سالار عقیلی، گروه‌های «داماهی» و «کامنت»، «انزو فاواتا» هنرمند ایتالیایی، گروه‌های «بارتولومی بیتمن» از اتریش و «کوارتت زهی لایپزیگ» از آلمان و همچنین اجرای مسعود شعاری و کریستف رضاعی، گروه‌ها و هنرمندانی بودند که از همان ساعت‌های ابتدایی فروش بلیت‌ها، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. این در حالی است که در میان گروه‌های موسیقی پاپ، فقط کنسرت احسان خواجه‌امیری به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، از فروش کامل بلیت‌ها برخوردار شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیشتازان جشنواره موسیقی فجر + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید