آخرین خبر

«سریال باز» در کنداکتور «تماشا»/ شب تا صبح سریال ببینید!

محمدعلی غلامرضایی مدیر شبکه نمایش و تماشا، با اعلام تغییرات جدید در باکس‌های پخش شبکه تماشا گفت: یکی از تغییرات ویژه جدول پخش شبکه تماشا، اضافه شدن باکس «سریال باز» است. در این باکس هر هفته بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح، قسمت‌های متوالی از یک سریال را پخش می کنیم.

غلامرضایی با بیان اینکه در باکس «سریال باز» معمولا مینی سریال های ویژه و جذاب پخش می شود، ادامه داد: برای شروع باکس «سریال باز» از این هفته مجموعه ۱۰ قسمتی «ندای امید»، پخش خواهد شد که پنج قسمت آن در پنجشنبه و پنج قسمت آن در جمعه پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در باکس «سریال باز»، این امکان برای دوستداران خاص سریال های تلویزیونی ایجاد شده است که در ایام تعطیل از شب تا صبح قسمت های متوالی از یک سریال را تماشا کنند.

مدیر شبکه نمایش و تماشا از اضافه شدن باکس ساعت ۲۳ به کنداکتور شبکه تماشا خبر داد و گفت: در ساعت ۲۳ هر شب مینی سریال هایی جدید در ژانر های مختلف، علمی تخیلی، پلیسی، راز آلود، جنایی و غیره، قرار می‌گیرد که برای نخستین بار از صداوسیما پخش می‌شوند.

غلامرضایی تاکید کرد: بینندگان شبکه تماشا هر شب ساعت ۲۳ یک قسمت جدید از مجموعه های تازه شبکه را مشاهده می کنند و در باکس سریال های شرقی نیز این امکان وجود دارد که مجموعه‌های جدید پخش شود، پس ممکن است شبکه تماشا در یک روز چند سریال جدید و غیرتکراری را روی آنتن ببرد.

وی با اشاره به پخش سریال‌های شرقی در باکس ساعت ۱۹ شبکه تماشا، بیان کرد: هر شب از ساعت ۱۹ به مدت ۲ ساعت، سریال‌های شرقی پخش خواهد شد که یا به صورت ۲ قسمت متوالی از یک مجموعه و یا پخش ۲ قسمت از ۲ مجموعه متفاوت خواهد بود.

غلامرضایی با تاکید بر اینکه هر شب ساعت ۲۱، سریال های خانوادگی در کنداکتور شبکه تماشا قرار می‌گیرند، گفت: در ساعت ۲۲ نیز سریال های بلند مهیج مانند مجموعه «فرار از زندان» یا «سرقت پول» پخش می‌شود.

مدیر شبکه نمایش و تماشا در پایان با تاکید مجدد بر پخش مینی سریال های جدید در باکس «سریال باز» درباره مجموعه «ندای امید» که در این هفته پخش می شود، عنوان کرد: سریال «ندای امید» به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ توسط کشور آمریکا در ژانر درام خانوادگی ساخته شده است. این سریال درباره‌ زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا می‌شوند، اما بعداً در بزرگسالی در اوایل دهه ۱۹۰۰ دوباره به هم می‌پیوندند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند در دهکده قدیمی خود برای کودکان بی سرپرست یتیم خانه‌ای دایر کنند که در این راه داستان‌های متفاوتی پیش می‌آید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«سریال باز» در کنداکتور «تماشا»/ شب تا صبح سریال ببینید!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید