آخرین خبر

آثار راه‌یافته به رقابت بین الملل جشنواره پویانمایی اعلام شد

هیات انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل ناهید صمدی‌امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی بیش از ۱۰۳۴ فیلم از ۷۲ کشور مختلف جهان و ۵۲۴ فیلم ایرانی را بازبینی کردند.

هیات انتخاب ۱۹۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل ۳۲ فیلم ایرانی و ۱۶۵ فیلم خارجی را معرفی کردند.

بر همین اساس از بین ۳۲ فیلم ایرانی، ۸ اثر در بخش فیلم کوتاه، ۵ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۴ اثر در بخش سریالی، ۲ اثر در بخش تجربی، ۴ اثر در بخش تبلیغاتی، ۸ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافته‌اند.

همچنین از بین ۱۶۵ اثر خارجی، ۷۸ فیلم کوتاه، ۲۱ اثر در بخش کودک و نوجوان، ۳ اثر سریالی، ۶ اثر تجربی، ۵۴ اثر دانشجویی و ۳ فیلم بلند در بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir آثار راه یافته به بخش مسابقه بین الملل را دریافت کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آثار راه‌یافته به رقابت بین الملل جشنواره پویانمایی اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید