آخرین خبر

دورهمی شبکه نسیم در شب یلدا با حضور هنرمندان

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه های جدید «بگو بخند ۲»، «نسیمی‌شو»، «نسیم آوا» و «شوتبال» از جمله برنامه های است که از ساعت ۱۷:۳۰ تا بامداد نخستین شب زمستان روی آنتن خواهد رفت.

فصل دوم «بگو بخند» با ۲ ویژه برنامه شب یلدا با اجرای عبدالله روا به تهیه‌کنندگی سید احسان حسینی پخش خود را آغاز می کند.

ویژه‌ برنامه یلدای «بگو بخند» که برای ۲ شب تهیه و تدارک دیده شده است در پنجشنبه ۳۰ آذر و جمعه اول دی ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم مهمان خانه های مخاطبان خواهد بود. در این برنامه ها عبدالله روا میزبان هنرمندانی چون علیرضا خمسه، شهرام شکیبا، پژمان بازغی، قدرت‌الله ایزدی، سوگل طهماسبی، رضا شفیعی‌جم، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی، فیروز کریمی، امیر تاجیک، سپیده خداوردی، سینا درخشنده، رسول نجفیان و … است. بخش های جذاب نمایشی، استنداپ کمدی و شعرهای طنز از دیگر بخش های این برنامه است که توسط منتخبان فصل قبل برنامه اجرا خواهد شد.

«نسیمی‌شو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی با ویژه برنامه شب یلدا روی آنتن می رود. این برنامه با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می آید و با دعوت از عوامل برنامه ها به معرفی آنها می پردازد. آیتم های این برنامه شامل بخش های «پشت صحنه»، «اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با محور گفت‌وگو با سلبریتی های خارجی به روش هوش مصنوعی، «پادرمیونی» با محور آشتی کنان و «استند آپ کمدی» با هانا ستوهی و محمد حسین توسلی افراد برگزیده «خنداننده شو» می شود. نسیمی‌شو قرار است از هفته های بعد پنجشنبه و جمعه‌ با شعار «حتی به یه لبخند» در ۴۵ دقیقه از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم باشد.

ویژه برنامه یلدا «نسیم آوا» با دکوری متفاوت در فضای سنتی به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی پنجشنبه و جمعه این هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می شود. در این برنامه حامد محضر نیا، مجتبی کبیری، محمد حشمتی و خواننده های اقوام و نواحی حضور خواهند داشت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دورهمی شبکه نسیم در شب یلدا با حضور هنرمندان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید