آخرین خبر

«جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی می‌شود/ کارگردان هوش مصنوعی است

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، تریلری با عنوان «کشتارگاه کهکشانی» که توسط کامپیوتر ساخته شده و از سبک وس اندرسون تقلید کرده در فضای مجازی با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد.

یک کلیپ که در یوتیوب منتشر شده قطعه‌ای از «کشتارگاه کهکشانی» را به سبک وس اندرسون ارایه می‌کند تا نشان دهد اگر این کارگردان قرار بود «جنگ ستارگان» بسازد چطور چیزی از آب درمی‌آمد. ویژگی‌های فرضی زیادی از سبک اندرسون که وی با آنها شناخته می‌شود از جمله تقارن اجزا، رنگ‌های پاستلی، روایت‌های طعنه‌آمیز، جزییات دقیق و طنز بی‌نظیر از جمله خصوصیاتی هستند که سعی شده در این تریلر مورد توجه قرار بگیرد. بازیگران همیشگی فیلم‌های اندرسون از اسکارلت جوهانسون تا جف گلدبلوم، بیل موری، ادرین برودی، ویلم دفو، اد نورتون، تیموتی شالامه و اوون ویلسون در نقش دارت ویدر هم در این تریلر حضور دارند.

این کلیپ که ۲ روز پیش پست شده از دیروز توجه زیادی را در توییتر به خود جلب کرده است و توسط میلیون‌ها نفر دیده شده است. کاربران نظرات متفاوتی درباره این کلیپ ارایه کرده‌اند.

برخی اظهار کرده‌اند که حتی این تولید کامپیوتری که توسط هوش مصنوعی خلق شده نمی‌تواند بدتر از فیلم‌های اخیر «جنگ ستارگان» باشد که توسط دیزنی/لوکاس فیلم تولید شده‌اند. این دسته از کاربران که نظر مثبت نسبت به این فیلم داشتند این ایده را که وس اندرسون بخواهد فیلمی از «جنگ ستارگان»‌ را کارگردانی کند، پسندیده‌اند.

اما عده‌ای هم با این ایده مخالفت کرده‌اند و به ویژه انتقادهایی در استفاده از هوش مصنوعی برای خلق محتوای سینمایی زیاد بوده است.

از جمله کاربری که نوشته است: شما هم فیلم «جنگ ستارگان» و هم سبک وس اندرسون را با استفاده از مزخرفی به نام هوش مصنوعی نابود کردید.

کاربر دیگری هم نوشته است: هوش مصنوعی هرگز نمی‌تواند صمیمیت احساس، بیان و انسانیت ارایه شده توسط وس اندرسون را درک کند. تمام چیزی که توسط هوش مصنوعی خلق می‌شود تمسخر ساختار تصویر است. نه درکی از میزانسن دارد و نه چیزی حس می‌کند.

پیش از این تریلر، از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویری مرتبط با «هری پاتر»، خلق چهره ورزشکاران و سلبریتی‌ها و رهبران جهان استفاده شده بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی می‌شود/ کارگردان هوش مصنوعی است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید