آخرین خبر

اکران آنلاین هشت فیلم‌تئاتر کانون پرورش فکری در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۲ هشت فیلم‌تئاتر از محصولات موفق کانون پرورش فکری را که در سال‌های مختلف تولید شده است، به صورت رایگان اکران آنلاین می کند.

برهمین اساس «ماهی قرمز کوچولو» با نویسندگی و کارگردانی هلن همتی ۲۷ و ۲۸ اسفند نمایش داده می‌شود.

فیلم تئاتر «یک روز و دوفصل و هدیه کوچولو» با نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن نیز ۲۹ اسفند و ۱ فروردین اکران آنلاین دارد.

در ادامه فیلم‌تئاتر «هدیه اسرارآمیز» به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی نمایش دارد.

همچنین فیلم‌تئاتر «تو مثل طوطی» با نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی آرین ناصری مهر و امیرحسین انصافی ۴ و ۵ فروردین نمایش داده می‌شود.

فیلم‌تئاتر دیگر «دختر کدو تنبل» به نویسندگی شادی پورمهدی و کارگردانی علی پاکدست و مریم اقبالی است که ۶ و ۷ فروردین نمایش خواهد داشت.

«کلوچه‌ دارچینی» به نویسندگی دیوید وود و کارگردانی مریم کاظمی ۸ و ۹ فروردین و «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری هم ۱۰ و ۱۱ فروردین اکران آنلاین دارند.

آخرین فیلم تئاتر «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده است که ۱۲ و ۱۳ فروردین نمایش داده می‌شود.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این نیز در مناسبت‌ها مختلف آثار خود را به‌صورت رایگان و آنلاین اکران کرده است.

علاقه‌مندان به دیدن این آثار می‌توانند از روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون به نشانیcinema.kpf.ir/film به تماشای این هشت فیلم تئاتر بنشینند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اکران آنلاین هشت فیلم‌تئاتر کانون پرورش فکری در نوروز ۱۴۰۲”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید