آخرین خبر

رهبر ارکستر جوانان جهان به تهران می آید + عکس

آوای ایرانیان: «دامیانو جورانا» رهبر ارکستر جوانان جهان برای برگزاری مسترکلاس رهبری ارکستر اسفندماه به تهران می‌آید.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران، دامیانا جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان به‌دنبال امضای تفاهم‌نامه با این دانشگاه، مسترکلاس رهبری ارکستر برگزار می‌کند. در این مسترکلاس که ۶ تا ۸ اسفندماه برگزار می‌شود، جورانا به ارائه مباحثی درباره رهبری ارکستر خواهد پرداخت.

براساس تفاهم‌ انجام‌شده با این رهبر ارکستر، برنامه‌هایی مانند اجرای مشترک ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه با ارکستر جوانان جهان، آهنگسازی قطعات مشترک، حضور و دعوت از دانشجویان مستعد دانشگاه در ارکستر جوانان جهان، حضور دانشجویان مستعد در مسترکلاس‌های تخصصی در ایتالیا، برگزاری سمینارهای مختلف توسط اساتید ایتالیایی در ایران، برگزاری مسترکلاس‌هایی درباره موسیقی ایرانی توسط اساتید دانشگاه ما در ایتالیا اجرایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسترکلاس رهبری ارکستر دامیانا جورانا می‌توانند با دانشگاه عملی – کاربری فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران (۶۶۵۹۶۱۸۸و۶۶۵۶۴۴۵۶) تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، پیش از این با حضور اعضای ارکستر جوانان جهان در ایران، پروژه مشترک «صدای ایتالیا برای ایران» در قالب برگزاری سه کنسرت به رهبری دامیانو جورانا، لوریس چکناواریان و نصیر حیدریان ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مردادماه در تالار وحدت اجرا شد.

در ادامه مسترکلاس رهبری با حضور جورانا رهبر ارکستر جوانان جهان ۲۱ مردادماه در دانشگاه علمی – کاربردی واحد ۴۶ تهران برگزار شد. همچنین رهبر ارکستر جوانان ایتالیا با حضور در تهران در روزهای ٢٠ و ٢١ آذرماه، مسترکلاس نوازندگی ویولن، ویولا و همنوازی را در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رهبر ارکستر جوانان جهان به تهران می آید + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید