آخرین خبر

خبرهای جدید از «جنجال دو دیوانه»

آوای ایرانیان: مرحله فروش اینترنتی بلیت کنسرت مشترک عالیم قاسم اف و پرواز همای در تالار بزرگ وزارت کشور از ساعت ۱۳ روز دوشنبه نهم اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، عالیم قاسم اف خواننده مطرح موسیقی کشور آذربایجان ملقب به بلبل شرق به همراه گروه موسیقی‌ خود روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت مشترکی را با پرواز همای و گروه موسیقی «مستان» برپا می کند.

کنسرت «جنجال دو دیوانه» که به همت موسسه «آوای هنر» برگزار می شود تازه ترین تجربه مشترک پرواز همای با خوانندگان خارجی است که این بار با حضور عالیم قاسم اف صورت می گیرد. همای طی سال های اخیر تلاش کرده با تلفیقی از موسیقی شرق و غرب و دعوت از هنرمندان بین المللی در اجراهای خود از جمله شهرداد روحانی، انریکو جرولا و تعدادی دیگر از هنرمندان فضای تازه ای را در حوزه موسیقی ایرانی تجربه کند.

طبق تازه ترین اخبار  منتشر شده از کنسرت «جنجال دو دیوانه» ایده و برنامه‌ریزی این اجرای مشترک توسط همای در انتخاب اشعار، آهنگ‌ها و ترجمه آن در حدود ۲ سال به طول انجامیده است. آهنگسازی و تنظیم قطعات، منحصرا برای این اجرای کنسرت دو نفره طراحی و توسط گروه موسیقی دو خواننده، نوازندگی و اجرا می شود.

این کنسرت و اجرای مشترک به این جهت «جنجال دو دیوانه یا هنگامه شوریدگان»  نامگذاری شده که عالیم قاسم اف به دلیل عشقی که به موسیقی و آواز دارد، توانسته ارائه دهنده نوعی خاص، متفاوت همراه با تکنیک و جذابیت بالایی از موسیقی آذربایجان به دنیا باشد.

از ساعت ۱۳ روز دوشنبه نهم اسفند ماه فروش اینترنتی بلیت کنسرت  آغاز خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خبرهای جدید از «جنجال دو دیوانه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید