آخرین خبر

اندیشه فولادوند و حسام محمودی روی آنتن سیما + تصاویر

به گزارش آوای ایرانیان فیلمبرداری «رحیل» نزدیک به شش ماه پیش آغاز شد و چند گروه به‌طور مداوم در حال ضبط و تولید این پروژه بوده‌اند. ضمن این‌که تمامی گروه‌های تولید به طور مستقیم زیر نظر یک اتاق فکر به مدیریت رامین عباسی‌زاده تولید کار را بر عهده داشته‌اند تا در نهایت نسخه نهایی که روی آنتن خواهد رفت کاملا یکدست باشد.

«رحیل» با شعار «قصه‌ها را می‌نویسند، ولی تاریخ را زندگی می‌کنند»، روایتی حادثه‌ای – عاشقانه در دل تاریخ معاصر است. داستان با پایان دوره قاجاریه و ابتدای روی کار آمدن حکومت پهلوی روایت خواهد شد؛ بازگشت «محا» از سفر کربلا همراه می‌شود با آگاهی «اصلان» پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که سرنوشت او و محا را، تبدیل به یک منظومه بی‌پایان می‌کند.

نگارش فیلمنامه این سریال با طراحی رامین عباسی‌زاده و به نویسندگی فرهاد نقدعلی، بیش از دو سال به طول انجامیده و همزمان با تولید، بازنگری و بازنویسی فیلمنامه‌ها ادامه داشته است. تحقیقات نگارش فیلمنامه به شکل وسیعی انجام شده است تا روح تاریخی اثر با منابع مستند تطابق داشته باشد.

حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری و زنده‌یاد حسام محمودی، از جمله بازیگران این سریال هستند.

«رحیل» در دو فصل بیست قسمتی تولید شده و فصل اول آن به‌زودی از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده «رحیل» پیش از این تهیه‌کنندگی سریال‌های مخاطب‌پسندی همچون «او یک فرشته بود»، «شمس‌العماره»، «انقلاب زیبا»، «سقوط یک فرشته»، «پلیس جوان»، «پریدخت»، «احضار» و…، در ژانر‌های مختلف را بر عهده داشته است.

سریال رحیل

سریال رحیل

سریال رحیل

سریال رحیل

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اندیشه فولادوند و حسام محمودی روی آنتن سیما + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید