آخرین خبر

تلویزیون پای کار جشن ده کیلومتری غدیر

به گزارش آوای ایرانیان نشست هماهنگی رسانه ای جشن بزرگ عید غدیر با حضور معاون سیما و اعضای شورای مدیران این معاونت و سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر و دیگر دستگاه های فرهنگی برگزار شد.

محسن برمهانی در این نشست گفت: دومین تجربه برگزاری جشن ده کیلومتری غدیر می طلبد تا با هم افزایی همه دستگاه ها و رسانه شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این جشن بزرگ و حماسه حضور ارادتمندان مولا علی (ع) و عاشقان ولایت باشیم. ما به سهم خود در رسانه تلاش داریم تا پیام والای غدیر و حق این جمعیت میلیونی را به شایستگی منعکس کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بهره بردن از ظرفیت های این جشن عظیم افزود: ان شاالله و با عنایت حضرت امیر المومنین (ع) حاشیه و متن این جشن باشکوه مردمی و سوژه های بکر و خرده داستان ها را ثبت و ضبط می کنیم تا به فراخور از شبکه ها پخش شود.

معاون سیما خاطرنشان کرد: شبکه های سیما در تعامل با مخاطبان تلاش دارد ظرفیت های مردمی را برای نقش آفرینی و مشارکت در برگزاری هر چه بهتر این جشن فعال کند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در جشن خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال گذشته خاطرنشان کرد: سیما با برنامه ریزی مفصل حال و هوای جشن میلیونی تهران و مهمانی کیلومتری در دیگر استان ها را به منازل مردم منتقل خواهد کرد تا علاقه مندانی که به هر دلیل امکان حضور ندارند از فضای معنوی این جشن بهره ببرند.

ساسان زارع سخنگوى ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر هم در این نشست با ارائه گزارشی از تمهیدات جشن امسال گفت: سال گذشته ۳ میلیون نفر مخاطب جشن غدیر بودند که بی سابقه بود. امسال آمادگی برای حداقل ۴ میلیون نفر در جشن غدیر وجود دارد.

در این نشست همچنین علی فروغی مدیر شبکه سه و مسئول کمیته جشن غدیر سیما، مداحی معاون سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده شهرداری تهران گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

استقرار ۸ واحد سیار در مسیر ده کیلومتری

حاجی سیدرضی رییس مرکز تولید و فنی سیما درباره تمهیدات برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: مرکز تولید و فنی سیما برای ۱۷ نقطه تمهیداتی در نظر گرفته و ۱۷ مسیر انتقال سیگنال داریم.

سیدرضی تصریح کرد: ۸ واحد سیار در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری در طول مسیر از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی مستقر خواهد شد که از این تعداد، ۴ پایگاه (استیج) داریم و ۴ واحد دیگر هم محدوده موکب ها را پوشش خواهند داد. ۹ دستگاه پخش زنده اینترنتی مرکز تولید و فنی سیما هم رویدادهای جشن غدیر را به صورت نقطه به نقطه نشان خواهند داد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما تصریح کرد: ۳ عدد کوادکوپتر (ریزپرنده ها) و یک بالگرد در این جشن تصاویر هوایی را دریافت می کنند تا از طریق این مرکز در اختیار پخش شبکه ها نیز قرار بگیرد.

سیدرضی همچنین از حضور بیش از ۲۵۰ تن از همکاران مرکز تولید و فنی سیما برای پوشش برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تلویزیون پای کار جشن ده کیلومتری غدیر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید