آخرین خبر

«علی لهراسبی» در تهران به روی صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: کنسرت موسیقی پاپ «علی لهراسبی»، پس از گذشت قریب به یکسال، هفته اول از اولین ماه تابستانی، در «سالن همایش های برج میلاد» تهران، برگزار می گردد.

به گزارش آوای ایرانیان، «علی لهراسبی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، ۵ تیرماه سال جاری، با رپرتواری متفاوت و ارکستری ویرایش شده، به دیدار هواداران خود در «برج میلاد» خواهد رفت.

کنسرت پیش روی لهراسبی، با توجه به تغییراتی که در ارکسترش ایجاد شده، در فضایی متفاوت و رپرتواری ویژه به اجرا در خواهد آمد و این خواننده که آخرین اجرای خود را در شهریور سال گذشته بروی صحنه برده بود، قرار است گلچینی از قطعات قدیم و چند قطعه تازه را با تنظیماتی جدید تقدیم مخاطبان کند.

این رپرتوار به گفته شخص لهراسبی، ترکیبی از موسیقی‌های مختلف آلبوم‌ها، تک‌آهنگ‌ها و تیتراژهای تلویزیونی آثار قدیم و جدید اوست. او هدف خود را از انتخاب این مجموعه متنوع، راضی نگاه داشتن ذائقه های مختلف موسیقایی مخاطبانش عنوان کرده و خبر از اجرای قطعات «روزهای خوب»، «خوشبختی» و «من به تو حق میدم» بعنوان تازه ترین تک آهنگ های خود در این اجرا می دهد.

در این کنسرت که به همت شرکت «نای و نی» و تهیه کنندگی «رضا کبیری» بروی صحنه خواهد رفت، «بابک مالکی‌فر» رهبر ارکستر خواهد بود. همچنین «زایا سلیمان» سرپرستی مجموعه را عهده دار است و نوازندگانی چون «حسین شریفی»، «رضا اوحادی»، «مجتبی کشاورز»، «احسان رنجور»، «سعید برادران»، «حسن فراهانی» و «حسین غمگین» این خواننده موسیقی پاپ را همراهی خواهند کرد.

«علی لهراسبی»، دلیل وقفه ۹ ماهه تا کنسرت جدیدش را دلایل متعددی عنوان کرده که مهم ترین آنها را نداشتن مدیر برنامهن برهه می داند. اما طبق رایزنی ها و قراردادی که بین این خواننده و «زایا سلیمان» بسته شده، قرار است از این پس، مجموعه اجراهایی ادامه دار و بی وقفه را در تهران و شهرستان ها داشته باشند.

شایان ذکر است که کنسرت «علی لهراسبی»، با نغییرات تازه و رپرتواری متنوع، در ساعت های ۱۸ و ۲۱ از تاریخ ۵ تیرماه سال جاری، در «سالن همایش‌های برج میلاد» تهران بروی صحنه می‌رود و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«علی لهراسبی» در تهران به روی صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید