آخرین خبر

انتشار «تنها ماندگار» آلبومی با فضای موسیقی پاپ دهه ی 50 + عکس

آوای ایرانیان: انتشار «تنها ماندگار» آلبومی با فضای موسیقی پاپ دهه ی ۵۰ در بازار رسمی موسیقی کشور

آلبوم موسیقی «تنها ماندگار» با آهنگسازی و صدای «رامتین اسکروچی» که در فضایی نزدیک به موسیقی پاپ دهه ی ۵۰ به اجرا در آمده است، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم «تنها ماندگار» که «رامتین اسکروچی» آهنگسازی، نوازندگی، آواز و تنظیم قطعات و «ایرج قنبری» ترانه سرای آن هستند، شامل ۹ قطعه بنام های «مسافر»، «فاصله ها»، «همنفس»، «تنها ماندگار»، «بیقرار»، «فصل عاشقی»، «عشق»، «مسافر» -بی کلام- و فاصله ها –بی کلام- می باشد. این اثر به صورت کاملاٌ ارکسترال به ضبط رسیده و سعی مجموعه بر آن بوده که در آن از سمپل های الکترونیک استفاده نگردد.

ناصر رحیمی، رهام اسکروچی (فلوت)، آرین قیطاسی (ابوا)، حسن فرهانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، رامتین اسکروچی ( پیانو)، فریبا اسدی، علی اصغر مهدی (همخوانان)، سعید آذرنوش (تار)، فیروز وینانلو، شهرام فقیهی (گیتار اسپانیش)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، علی جعفری پویان، عمادرضا نکویی، امین غفاری (ویولن)، میثم مروستی، سهراب برهمندی (ویولا)، کریم قربانی، مهرداد عالمی (ویولنسل) نوازندگانی هستند که در تولید این اثر به هنرنمایی پرداخته اند. ضبط، میکس و مسترینگ این آلبوم هم بر عهده مهدی رمضانی بوده و در استودیو «خورشید صدا و موسیقی» به ضبط رسیده است.

شایان ذکر است که «رامتین اسکروچی» علاوه بر تألیف کتابهای آموزشی و موسیقی، با مدرک کارشناسی نوازندگی موسیقی جهانی از دانشگاه هنر تهران با ساز تخصصی پیانو و کارشناسی ارشد آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران با رتبه ۲ و با ارائه پایان نامه ای موفق بعنوان یکی از پایان نامه های برتر دانشگاه تهران با درجه عالی و نمره ۲۰ انتخاب شد، اساتید او دکتر «شاهین فرهت»، «علیرضا مشایخی»، دکتر «آذین موحد»، دکتر «هومان اسدی»، «احمد پژمان»، «حسین دهلوی»، «مصطفی کمال پورتراب» و «کیاوش صاحب نسق» می باشند.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «تنها ماندگار» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند،

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار «تنها ماندگار» آلبومی با فضای موسیقی پاپ دهه ی ۵۰ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید