آخرین خبر

اولین طنین “دنیای پس از تو” در تهران

آوای ایرانیان: شب گدشته، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان کنسرت گروه پرطرفدار موسیقی «سون»شد تا این گروه پس از مدت ها ، دیداری تازه با طرفدارانش در تهران داشته باشد. این کنسرت جمعه شب، ۸ اردیبهشت ماه به همت موسسه فرهنگی هنری آوای دوران طی دو سانس برگزار شد.
این در حالیست که تنها ۴ روز از انتشار جدیدترین آلبوم این گروه تحت عنوان «دنیای بعد تو» می گذرد.
قطعه جدید «می خوام ببینمت» که سومین تراک از آلبوم جدید این گروه می باشد آغاز گر این برنامه بود. پس از آن اعضای این مجموعه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در سالن، از دلتنگی یکساله شان برای دیدارهواداران این بند سخن گفتند.
پس از اجرای قطعات «باور» و «من عاشقت می شم»، نوبت به اجرای آثار قدیمی و محبوب این گروه رسید. قطعه «ستاره» که نخستین اثر این گروه طی فعالیت دوازده ساله شان می باشد به روی صحنه برده شد. پس از آن قطعات محبوب «نرو خواهش می کنم»، «یه راهی پیش روم بذار»، « دنیای بعد تو»، «دیره»، «واست می میرم» و … با همراهی حاضرین در سالن اجرا شدند.
در بخشی از برنامه هم با اعلام تولد «امیر قنادی» که هشتم اردیبهشت ماه بوده، هواداران حاضر در سالن یک صدا برای وی آهنگ «تولدت مبارک» را خواندند که این اتفاق با همراهی نوازنده های ارکستر سون روبرو شد.
پس از آن اعضای ارکستر سون توسط آرش قنادی معرفی شدند و در انتها قطعه هیت و محبوب این گروه به نام « دوست دارم» با همخوانی حاضرین در سالن به عنوان حسن ختام این برنامه به روی صحنه برده شد.
شایان ذکر است که مجید مظفری(بازیگر)، مرجانه گلچین(بازیگر) و معصومه کریمی(بازیگر) مهمانان سانس دوم کنسرت گروه سون بودند.

گفتنی است، این کنسرت به تهیه کنندگی آوای دوران به مدیریت رسول ترابی روی صحنه رفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اولین طنین “دنیای پس از تو” در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید