آخرین خبر

هر شب سرنوشت خود را رقم بزنید!

برنامه “برگ سرنوشت” با هدف افزایش سواد رسانه ای مخاطبان در مواجهه با پیام ها، شعارها و فعالیتهای تبلیغی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از امروز هر شب بعد از اخبار بیست و سی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی برگ سرنوشت، با توجه به استقبال گسترده مخاطبان ایرانی، برنامه برگ سرنوشت که پیش از این تنها روزهای زوج از شبکه دو سیما پخش می شد از امروز هر شب پخش خواهد شد تا مردم ایران بتوانند فعالانه در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کرده و سرنوشت خود را به بهترین نحو رقم بزنند.

همچنین جدیدترین قسمت برنامه”برگ سرنوشت” امشب (یکشنبه)  بعد از بخش خبری ۲۰:۳۰ با موضوع آموزش شیوه های اقناع به کار گرفته شده توسط نامزدهای انتخاباتی با حضور دکتر محمد صادق افراسیابی، عضو گروه فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیر سابق گروه ارتباطات دانشکده خبر و محمد صادق باطنی، رئیس باشگاه سواد رسانه ای کشور روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

کارشناسان برنامه “برگ سرنوشت” هر شب با هدف افزایش سواد رسانه ای مخاطبان برای داشتن انتخابی آگاهانه در انتخابات پیش رو، به بیان نقطه نظرات خود در زمینه آموزش مهارتهای سواد رسانه ای در انتخابات آتی می پردازند.

برنامه “برگ سرنوشت” کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر یوسفی، اجرای فرید محمدی و مشاوره و کارشناسی محمد صادق افراسیابی است که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش میشود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هر شب سرنوشت خود را رقم بزنید!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید