آخرین خبر

خواننده های برنامه “ماه عسل” مشخص شدند + عکس

به گزارش آوای ایرانیان، پس از شایعات فراوان درباره خواننده تیتراژهای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، صبح امروز شنیده شد که دو چهره به عنوان خواننده برنامه پرطرفدار  ماه عسل انتخاب شده‌اند که محمد علیزاده و سینا شعبانخانی این دو خواننده هستند.

همچنین در کنار این دو خواننده مطرح،  دو خواننده دیگر نیز آثاری را برای پخش در «ماه عسل» در مقاطع مختلف اعم از شب‌های قدر و روز نخست این برنامه در حال تولید هستند.

محسن یگانه، فرزاد فرزین، امیرعلی بهادری، گروه کاکوبند، بنیامین بهادری و… از جمله هنرمندانی هستند که پیش از این آثاری را در برنامه «ماه عسل» به عنوان تیتراژاین برنامه اجرا کرده‌اند.

دیگر خبر از خواننده تیتراژ برنامه های امسال ماه مبارک رمضان از حضور حامد همایون به عنوان خواننده در تیتراژ برنامه «دعوت» » شبکه اول سیما در ایام ماه مبارک رمضان خبر می‌دهد. سری جدید برنامه «دعوت» در ماه رمضان امسال از شبکه یک با رویکردی متفاوت و با محتوایی جدید روی آنتن می‌رود. نیما کرمی و زینب زارع مجری برنامه هستند.

پیش‌تولید برنامه «دعوت» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز مدتی است که آغاز شده و در آن سعی شده نگاه متفاوتی به ماه مبارک رمضان شود.

بستر اصلی «دعوت» روی حال خوب با خدا بودن و فضای شادی مومنین در ماه مبارک رمضان بنا شده است و در آن تلاش می‌شود که حال خوب تقرب به در گاه خداوند به تصویر کشیده شود.

«دعوت» امسال یکی از موضوعات اصلی خود را به در دسترس بودن خانواده اختصاص داده است و سعی داشته به نقش ماه رمضان در گرد هم آوردن اعضای خانواده اشاره داشته باشد.

منبع: موزیک ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده های برنامه “ماه عسل” مشخص شدند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید