آخرین خبر

انتشار آلبوم موسیقی با محور سینما

آوای ایرانیان: آهنگساز و نوازنده ویولن ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت هایی در شهرستان ها از انتشار تازه ترین آلبوم خود با حال و هوایی متفاوت صحبت کرد.

امین غفاری آهنگساز و نوازنده ویولن  با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: بعد از استقبال مردم از مجموعه کنسرت هایی که تابستان امسال در تالار وحدت و مجموعه برج آزادی تهران برگزار کردیم این انگیزه در من ایجاد شد که آلبوم دوم را با همین فضا ضبط و تولید کنم.

وی با اشاره به حال و هوای آلبوم اولش توضیح داد: آلبوم قبلی با عنوان «کنسرتو ویولن چایکوفسکی» در فضایی کاملا کلاسیک تولید شد و با اثر جدیدم تفاوت هایی دارد.

این نوازنده ویولن ادامه داد: آلبوم جدیدی که طی ۲ ماه آینده در دسترس دوستداران موسیقی قرار می گیرد مجموعه ای است که در آن علاوه بر ارایه چند کار کلاسیک یکسری از موسیقی فیلم های ماندگار دنیای سینما نیز نواخته و عرضه شده است. همچنین تصمیم دارم در کنار ارایه این آلبوم یک مجموعه تصویری نیز به تناسب محتوای قطعات در قالب کلیپ و نماهنگ ارائه دهم که امیدوارم مورد قبول دوستداران موسیقی واقع شود.

غفاری درباره عنوان آلبوم نیز گفت: نام آلبوم برای من بسیار مهم است و به همین دلیل روی آن دقت زیادی می کنم و هنوز نام آلبوم جدید را انتخاب نکرده ام ولی دوست دارم نام آلبوم مشخصه ای از نام ساز ویولن داشته باشد.

این نوازنده ارکسترهای مختلف دولتی و خصوصی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: بعد از کنسرت های اخیر تهران که به دلیل هنرنمایی بسیاری از دوستان هنرمندم  با کنسرت های قبلی من تفاوت های بسیار زیادی داشت و تعدادی از استادان موسیقی نیز نظر مثبتی روی اجراهای ما داشتند، برنامه ریزی هایی برای اجرای کنسرت در شهرستان ها دارم که بعد از ایام ماه صفر جزییات آن اعلام می شود.

وی در پایان گفت: البته پروفسور دروین و ایگور پتروشفسکی که از برترین معلم های ویولن در دنیا هستند بعد از دیدن اجراهای مختلف من در ایران پیشنهاد اجرا در وین را دادند که در حال بررسی شرایط هستیم که به محض قطعی شدن جزییات را اعلام خواهم کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار آلبوم موسیقی با محور سینما”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید