آخرین خبر

موفقیت آهنگی که نخست‌وزیر را دروغگو می‌خواند + عکس

آوای ایرانیان: آهنگی که در آن ترزا می، نخست وزیر بریتانیا دروغگو خطاب می‌شود در رتبه سوم جدول رسمی تک‌آهنگ‌ها قرار گرفته است.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از بی بی سی، گروه کپتین اسکا (Captain Ska) اجرا و تهیه این آهنگ را برعهده دارد. در این آهنگ بخش‌هایی از سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خبری نخست وزیر بریتانیا هم آورده شده است.

در این آهنگ موضوع‌هایی چون سرویس بهداشت ملی بریتانیا، آموزش، انتخابات و فقر مطرح می‌شوند. در بخشی از آهنگ در باره ترزا می گفته می‌شود «او یک دروغگو است، دروغگو… نمی توانید به او اعتماد کنید.»

این آهنگ (Liar Liar GE2017) نام دارد و از جمعه گذشته در دسترس عموم قرار گرفته است، اما رادیوهای مهم از پخش آن خودداری کرده‌اند.

بی‌بی‌سی در بیانیه‌ای گفته است: ما آهنگ‌ها و یا هنرمندان را ممنوع نمی‌کنیم ، اما براساس دستورالعمل‌ها ما باید بی طرف باشیم و در حال حاضر بریتانیا در آستانه انتخابات قرار دارد، بنابراین ما این آهنگ را پخش نمی‌کنیم.

کاپتین اسکا گفته است: موفقیت این آهنگ نشان می دهد که مردم از این دولت که برای ثروتمندان است، خسته شده‌اند. ما از حمایت فراوانی برخوردار شده‌ایم . پیام ما این است مردم در صورتی که با هم باشند، قدرت تغییر جامعه را دارند.

تاکنون حزب محافظه کار نخست وزیر بریتانیا واکنشی به این آهنگ نشان نداده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “موفقیت آهنگی که نخست‌وزیر را دروغگو می‌خواند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید